اخبار داغ

چاقویی که دسته خود را هم برید!

برکناری دو مدیر ارشد در دانشگاه یزد

برکناری دو مدیر ارشد در دانشگاه یزد
گویا بعد از اساتید انقلابی نوبت به حذف تمامی کسانی رسیده است که کوچکترین زاویه و اختلافی با ریاست دانشگاه یزد پیدا کرده اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از یزد رسا : هنوز خاطره قلع و قمع اساتید انقلابی و فعالیت شبانه روزی داس دولت تدبیر در دانشگاه یزد فراموش نشده که موضوع برکناری های جدید در این دانشگاه خبر ساز شده است.
بعد از برکناری نیروهای انقلابی در دانشگاه حالا نوبت به برکناری نزدیکان ریاست این دانشگاه رسیده است. کسانی که گفته می شود در رسیدن اولیا به ریاست دانشگاه یزد نیز موثر بوده اند.
برای مثال اخیرا رئیس دانشکده علوم انسانی دانشگاه یزد به عنوان سرپرست(و نه رئیس!) پردیس مهریز منصوب شده تا در حد ممکن از یزد دور باشد. شنیده شده وی قبل از برکناری با رئیس دانشگاه بحث و جدل هم داشته است.
جالب تر اینکه معان پژوهشی دانشگاه یزد نیز در روز معلم و به دور از هیاهو برکنار شده است. وی از درخواست رئیس دانشگاه مبنی بر استعفا امتناع کرده و لذا توسط ریاست دانشگاه برکنار شد.
گویا بعد از اساتید انقلابی نوبت به حذف تمامی کسانی رسیده است که کوچکترین زاویه و اختلافی با ریاست دانشگاه یزد پیدا کرده اند. از آنجا که این افراد به لحاظ سیاسی از همفکران ریاست دانشگاه محسوب می شوند، برکناری آن ها نگرانی ها از بی ثباتی هر چه بیشتر در دانشگاه یزد و تاثیر بر رتبه علمی این دانشگاه را افزایش داده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزد رسا ,
,
,
,
,

انتهای پیام/ح

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه