اخبار داغ

لام: کسی نمی‌تواند ما را سرزنش کند

لام: کسی نمی‌تواند ما را سرزنش کند
کاپیتان بایرن مونیخ براین باور است که او و هم تیمی هایش شایسته صعود به فینال بودند و نباید کسی آنها را سرزنش کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از کیکر، بایرن مونیخ با وجود بازی بسیار خوبی که برابر اتلتیکو مادرید به نمایش گذاشت اما در نهایت نتوانست به فینال لیگ قهرمانان اروپا راه پیدا کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

شاگردان گواردیولا در دیدار برگشت در آلیانس آره نا با نتیجه دو بر یک برابر اتلتیکو مادرید به پیروزی رسیدند اما در مجموع این تیم اسپانیایی بود که به خاطر گل زده در خانه حریف به فینال راه پیدا کرد.

,

فیلیپ لام تیمش را شایسته صعود به فینال لیگ قهرمانان اروپا می داند. کاپیتان بایرن مونیخ گفت: همه می دانند که بایرن شایسته صعود به فینال بود. با این بازی خوبی که به نمایش گذاشتیم باید به پیروزی می رسیدیم اما متاسفانه بخت با ما یار نبود.

,

او ادامه داد: نمی توان بایرن مونیخ را به خاطر هیچ چیزی سرزنش کرد چرا که صد در صد شایسته صعود به فینال بود. در 90 دقیقه بازی در آلیانس آره نا تیم برتر بازی بودیم. در ویسنته کالدرون هم بهتر از حریف بازی کردیم اما متاسفانه در فوتبال گاهی اوقات عدالت اجرا نمی شود.

,

لام در پایان سخنان خود گفت: بعد از آنکه بازی دو بر یک شد چند موقعیت گلزنی به دست آوردیم و به راحتی می توانستیم دروازه حریف را باز کنیم اما بخت با ما یار نبود. همه ما از این ناکامی ناراحت هستیم اما باید اعتراف کرد که بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم.

,

 

,

انتهای خبر

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه