اخبار داغ

رومنیگه: داوری شرم آور بود

رومنیگه: داوری شرم آور بود
رئیس جرایی باشگاه بایرن مونیخ به انتقاد شدید از داور بازی دیدار تیمش برابر اتلتیکو مادرید پرداخت و عملکرد او را شرم آور دانست.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از کیکر، بایرن مونیخ با وجود آنکه عملکردی خیره کننده در دیدار برابر اتلتیکو مادرید داشت و با نتیجه دو بر یک به پیروزی رسید اما در نهایت به خاطر گلی که در آلیانس آره نا دریافت کرد برای سومین سال پیاپی از صعود به فینال لیگ قهرمانان اروپا بازماند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

کارل هاینس رومنیگه رئیس باشگاه بایرن مونیخ از حذف شدن تیمش بسیار ناراحت است و سخنان تند و انتقاد آمیزی را علیه داور بازی بر زبان آورد.

,

او گفت: حذف شدن از لیگ قهرمانان اروپا آن هم با این روش و در چنین شرایطی بسیار آزار دهنده است. احساس می کنم که ما را فریب دادند و از این رقابت بزرگ حذف کردند. گل اتلتیکو مادرید در شرایط آفساید به ثمر رسید همچنانکه پنالتی که به سود حریف هم گرفته شد کاملا بیرون از محوطه جریمه بود. همه تشخیص دادند که پنالتی بیرون از محوطه جریمه بود به غیر از داور.

,

او ادامه داد: آنچه که داور بازی در این دیدار انجام داد شرم آور بود. ما به اشتباه داوری باختیم و بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم.

,

 

,

انتهای خبر

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه