اخبار داغ

واکنش کمدین آلمانی به مرکل؛

خانم نخست وزیر مرا در کنار چایی برای اردوغان سرو کرد!

خانم نخست وزیر مرا در کنار چایی برای اردوغان سرو کرد!
جان بوهمرمان، کمدین معروف آلمانی که سبب تنش میان آلمان و ترکیه شده است، به آنگلا مرکل، اعتراض کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از آناج، کمدین معروف آلمانی که به علت خواندن شعری در برنامه تلویزیونی، متهم به توهین به اردوغان شده با پاسخ مثبت آلمان نسبت به تقاضای ترکیه مبنی بر شکایت از وی، سکوت خود را شکست و برای اولین بار بعد از تنش ایجاد شده بین ترکیه و آلمان بر سر طنز وی، در مصاحبه با یک روزنامه آلمانی اعتراضش نسبت به نخست وزیر آلمان را اعلام نمود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آناج,

جان بو همرمان با اشاره به حرکت زیگزاگی آنگلا مرکل در بحث آزادی بیان، گفت: مرکل مرا در کنار چایی برای اردوغان سرو نمود!

,

در مصاحبه ای که قرار است فردا در روزنامه «دای زیت» آلمان به چاپ برسد، کمدین معروف در مورد تجربیاتش در مدت بعد از تنش، درخواست کمک وی از دست راست مرکل، پیتر آلتمییر، نقشش در تنش ایجاد شده بر سر شعر طنز و انتظاراتش از پرونده ای که در جریان است، آورده است.

,

گفتنی است، اردوغان از زمانی که بر کرسی ریاست جمهوری نشسته است، عرصه را برای رسانه، روز به روز تنگ تر کرده و در کوچکترین نقدی از وی، اقدام به شکایت، تعطیل کردن رسانه مربوطه، دستگیری و محاکمه اصحاب رسانه می نماید که این موضوع سبب ایجاد فضای خفگان رسانه ای در ترکیه گشته است.

,

اردوغان در 2 مورد اخیر شکایت از کمدین آلمانی و دستگیری روزنامه نگار هلندی به جرم توهین به وی، پا را از مرزهای ترکیه نیز، فراتر گذاشته است.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه