اخبار داغ

امیرعبداللهیان وارد مسکو شد

امیرعبداللهیان وارد مسکو شد
معاون عربی و آفریقای وزارت خارجه کشورمان که به منظور رایزنی با مقامات روس درباره تحولات منطقه به خصوص اوضاع سوریه عازم روسیه شده بود، بامداد امروز وارد مسکو شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ معاون عربی و آفریقای وزارت خارجه کشورمان که به منظور رایزنی با مقامات روس درباره تحولات منطقه به خصوص اوضاع سوریه عازم روسیه شده بود، بامداد امروز وارد مسکو شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

به گزارش خبرگزاری فارس، حسین امیرعبداللهیان معاون عربی و آفریقای وزارت امور خارجه که به منظور رایزنی با مقامات روس درباره تحولات منطقه به خصوص اوضاع سوریه عازم روسیه شده بود، بامداد امروز وارد مسکو شد.

,

وی در این سفر در دیدار با میخاییل باگدانف نماینده پوتین در امور سوریه و معاون وزیر خارجه روسیه آخرین تحولات منطقه و از جمله تحولات سوریه و یمن را بررسی می‌کند.

,

روزگذشته استفان دی‌میستورا با مقامات مسکو پیرامون تحولات سوریه گفت‌وگو کرد. پیش از آن وزیر خارجه آمریکا و روسیه رایزنی تلفنی داشتند.

,

حسین امیرعبداللهیان همچنین روز دوشنبه در تهران در دیدار دبیرکل وزارت خارجه فرانسه درباره اوضاع سوریه اظهار داشت: برخی بازیگران از ابتدا دنبال رویکرد نظامی بودند و در این راستا برای رسیدن به اهداف خود از تروریست‌ها حمایت کردند، اما جمهوری اسلامی ایران از ابتدا بر راه‌حل سیاسی تاکید داشت و به طور همزمان از روند اصلاحات سیاسی در سوریه و ارسال کمک‌های انسان‌دوستانه نیز حمایت کرد.

,

وی با ابراز نگرانی از نقض آتش‌بس در سوریه توسط گروه‌های تروریستی، بر ضرورت درک درست جامعه بین‌الملل درباره تعریف گروه‌های تروریستی در سوریه خاطرنشان کرد: باوجود توافقات ژنو درباره آتش‌بس در سوریه، متأسفانه برخی گروه‌های تروریستی با اتخاذ رویکرد خصمانه در اقدامی هماهنگ و منسجم و برنامه‌ریزی شده با داعش و القاعده این آتش‌بس را نقض کردند.

,

انتهای پیام/بخ

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه