اخبار داغ

ورود دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی فارس به شناسایی مافیای قاچاق

تأکید رئیس کل دادگستری فارس بر ضرورت مقابله جدی با قاچاق سازمان‌یافته

تأکید رئیس کل دادگستری فارس بر ضرورت مقابله جدی با قاچاق سازمان‌یافته
رییس کل دادگستری استان فارس با بیان اینکه فارس آلوده به قاچاق کالا است، گفت: پیشگیری و مبارزه با قاچاق کالا، علاوه بر حمایت دولت به ورود دستگاه‌ های‌ اطلاعاتی و امنیتی نیاز ضروری دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی القاصی‌مهر در گفتگو با «شیرازه» اظهار داشت: استان فارس به دلیل موقعیت جغرافیایی و ارتباط با شرق و جنوب کشور، متأثر از ورود کالاهای قاچاق و غیرمجاز است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, «شیرازه»,

رئیس‌کل دادگستری فارس با اشاره به تعریف ارائه‌شده از کالای قاچاق گفت: هر کالایی که ارزش مالی داشته باشد و از مجاری قانونی و با نظارت دولت وارد کشور نشود، قاچاق محسوب می‌شود.

,

وی با تأکید بر اهمیت مبارزه با قاچاق کالا و مقابله با ورود کالاهای غیر ضرور که مشابه داخلی دارند، ادامه داد: گمرک‌ها و بندرها نقش مهمی در ورود یا خروج کالای قاچاق از کشور دارند.

,

القاصی‌مهر افزود: یک فردی که به‌صورت جزئی و با کوله‌پشتی قاچاق می‌کند به‌اندازه قاچاق شبکه‌ای و سازمان‌یافته آسیب‌زا نیست.

,

رئیس‌ شورای عالی قضایی فارس خاطرنشان کرد: استان فارس آلوده به قاچاق است و برای شناسایی مافیای قاچاق علاوه بر دولت، دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی هم باید در این مسئله ورود کنند.

,

وی با بیان اهمیت پیشگیری از قاچاق کالا برکنار مبارزه با آن بیان کرد: دستگاه قضایی فارس برنامه‌های زیادی در دستور کار دارد تا با قاچاق سازمان‌یافته مقابله کند.

,

رئیس‌کل دادگستری فارس اعلام کرد: یک همایش ملی با عنوان، مبارزه با قاچاق کالا و یک همایش استانی در راستای ارتقاء سلامت اداری و مبارزه با مفاسد اقتصادی برگزار می‌شود.

,

 

,

انتهای پیام/ف

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه