اخبار داغ

واکنش خزاعی به اظهارات معاون وزیر اقتصاد آلمان

واکنش خزاعی به اظهارات معاون وزیر اقتصاد آلمان
معاون وزیر اقتصاد کشورمان و سفیر کشورمان در آلمان در مواضعی صریح و شفاف به طور جداگانه به برخی اظهارات معاون وزیر اقتصاد آلمان مبنی بر نقش رژیم صهیونیستی در توسعه روابط آن کشور با ایران واکنش نشان داده و برتداوم سیاست جمهوری اسلامی ایران در برابر رژیم صهیونیستی تاکید کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ معاون وزیر اقتصاد کشورمان و سفیر کشورمان در آلمان در مواضعی صریح و شفاف به طور جداگانه به برخی اظهارات معاون وزیر اقتصاد آلمان مبنی بر نقش رژیم صهیونیستی در توسعه روابط آن کشور با ایران واکنش نشان داده و برتداوم سیاست جمهوری اسلامی ایران در برابر رژیم صهیونیستی تاکید کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

به گزارش شبکه اخبار اقتصادی و دارایی (شادا)، علی ماجدی سفیر کشورمان در آلمان در واکنش به سخنان بک مایر، معاون وزیر اقتصاد آلمان اظهارداشت: شرط گذاشتن برای توسعه روابط دوجانبه آن هم شروطی که از یک استاندارد دو گانه برخوردار است از نظر من محل تردید است اگر شما و به طور کلی غرب نگران امنیت منطقه و نظام بین الملل هستید نباید فراموش کنید که امنیت یک رژیم خاص امنیت همه کشورها نیست و نمی توان وضعیت منطقه را به کل نادیده گرفت و از امنیت رژیمی صحبت کرد که خودش عامل بسیاری از ناامنی ها در منطقه است.

وی در ادامه تاکید کرد: آیا بسیاری از کشورهایی که امروز خون مردمشان به ناحق ریخته می شود نیازمند امنیت نیستند؟ امروز آنچه در سوریه، فلسطین و لیبی رخ می دهد را نمی بینید؟ آیا امنیت، خاص یک رژیم در منطقه است یا همه دنیا؟

,
,
,

همچنین محمد خزاعی رییس کل سازمان سرمایه گذاری و کمک های اقتصادی و فنی ایران در واکنش به اظهارات معاون وزیر اقتصاد آلمان گفت: اگر چه گسترش روابط اقتصادی با سایر کشورها منجمله آلمان برای ما مهم است اما مهمتر از آن برای ما حفظ اصول و مبانی اعتقادی و استقلال کشور است.

,

وی افزود: ما به هیچ کشور خارجی اجازه نمی دهیم در سیاست خارجی مان مداخله کرده، خط مشی بدهد و یا برای گسترش مناسبات شرط و شروط بگذارد.

,

خراعی در ادامه گفت: اگر قرار بود ما شروط خارجی ها را بپذیریم این همه سختی ها را متحمل نشده و به قدرت امروزی تبدیل نمی شدیم.

,

معاون وزیر اقتصاد کشورمان در انتها تصریح کرد: بهتر است کشورهای غربی منجمله آلمانی ها مشکلات داخلی خود را به طریق دیگری حل کنند.

,

انتهای پیام/بخ

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه