اخبار داغ

تلاشها برای نجات کودک ده ساله ناکام ماند/ زن جوان به کما رفت

تلاشها برای نجات کودک ده ساله ناکام ماند/ زن جوان به کما رفت
تلاشهای تکنسینهای اورژانس و تیم احیا بیمارستان برای نجات کودک ده ساله که از داخل خودرو آردی غرق شده در سد انامق مرند, بی نتیجه ماند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پیام مرند، بدنبال سقوط یک دستگاه سواری آردی در سد انامق شهرستان مرند بلافاصله نیروهای امدادی در صحنه حاضر شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پیام مرند,

گزارش حادثه سقوط خودرو آردی در ساعت ۲۰:۴۶ سه شنبه مورخه ۱۳۹۵/۰۲/۱۴ به اپراتوری فوریتهای پزشکی شهرستان مرند شد و اپراتور فوریتهای پزشکی بدنبال آن پایگاههای اورژانس ۱۱۵ مرند و پیام و همچنین امدادگران هلال احمر و آتشنشانی را بمحل حادثه اعزام کرد.

,

بدنبال حرکت خودرو به داخل سد انامق مرند, متاسفانه در داخل خودرو یک پسر ده ساله بود که تلاش خانم ۲۸ ساله برای نجات این کودک ، منحر به غرق شدگی اش شده و پس از خارج کردن این خانم از سد, تکنسینهای اورژانس ۱۱۵ ، اقدامات احیائی را انجام و تحویل بیمارستان نمودند، که بنا به اظهارات تیم پزشکی, مصدوم دچار مرگ مغزی شده است.
گفتنی است  با تلاش امدادگران هلال احمر و آتشنشانی مستقر در محل، کودک پسر ده ساله نیز از آب بیرون کشیده شد و تلاش تکنسینهای اورژانس ۱۱۵ و تیم احیا بیمارستان نتوانست ، نفس این کودک را بازگرداند.

,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه