اخبار داغ

کویت تعامل پولی و مالی با حزب‌الله را تحریم کرد

کویت تعامل پولی و مالی با حزب‌الله را تحریم کرد
دو سند فاش شده در کویت نشان می‌دهد این کشور بانک‌هایش را برای عدم تعامل با حزب‌الله و نیز برخی سازمان‌های ایرانی تحت فشار قرار داده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ دو سند فاش شده در کویت نشان می‌دهد این کشور بانک‌هایش را برای عدم تعامل با حزب‌الله و نیز برخی سازمان‌های ایرانی تحت فشار قرار داده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

به گزارش فارس، از روزی که شورای همکاری خلیج فارس در اقدامی ضد مقاومت، حزب‌الله را گروهی تروریستی نامید اعضای این شورا روز به روز بر اقدامات خود علیه این جنبش افزودند.

,

روزنامه «القبس» کویت در همین راستا گزارش داد بانک مرکزی، وزارت تجارت و صنایع کویت تاکید کرده‌اند بانک‌ها و شرکت‌های کویتی هیچ معامله‌ای با حزب‌الله و جنبش‌های ایرانی که بر اساس تصمیم‌های بین‌المللی تعامل با آنها ممنوع است، ندارند.

,

دو سند فاش شده از بانک مرکزی کویت و وزارت تجارت و صنعت نشان می‌دهد بانک‌های کویتی و نیز شرکت‌های محلی حق ندارند هیچ معامله‌ای با اسامی مندرج در لیست تحریم سازمان ملل داشته باشند.

,

این موضوع فقط شامل لیست یاد شده نمی‌شود بلکه کلیه اسامی و سازمان‌هایی که از طرف دفتر مدیریت دارایی وزارت خزانه داری ایالات متحده نیز اعلام شده، شامل می‌شود.

,

بر اساس این گزارش، تمامی بانک‌ها، صرافی‌ها و شرکت‌های محلی کویتی با شرکت‌های تجاری ایرانی یا شرکت‌ها و افراد وابسته به حزب الله که تعامل با آنها ممنوع اعلام شده، تعامل نخواهند داشت.

,

این خبر همزمان با خبر سفر قریب‌الوقوع دانیل گلاسر معاون وزیر خزانه‌داری آمریکا به بیروت منتشر می‌شود که برای اجرای تحریم جدید آمریکا علیه حزب‌الله به لبنان می‌آید.

,

انتهای پیام/بخ

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه