اخبار داغ

نماینده نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاههای هرمزگان عنوان کرد:

نگران حرفهای مفت تازه به مجلس رسیده ها نیستیم/ ایثار و فداکاری شهدای مدافع حرم فراموش نمی شود

نگران حرفهای مفت تازه به مجلس رسیده ها نیستیم/ ایثار و فداکاری شهدای مدافع حرم فراموش نمی شود
نماینده نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاههای هرمزگان اظهار کرد: شهدای مدافع حرم نماد عزت، شرف،غیرت، بصیرت، هوشیاری و عظمت هستند لذا ایثار و فداکاری شهدا فراموش نمی شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از هرمزپرس؛ حجت الاسلام  و المسلمین سید عباس تقوی، نماینده نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاههای استان در سیزدهمین همایش نیمه پنهان ماه به مناسبت گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان والا مقام  مدافع حرم، شهید مصطفی صدر زاده و شهید عبدالحمید سالاری گفت: شهدای مدافع حرم نماد عزت، شرف،غیرت، بصیرت، هوشیاری و عظمت هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمزپرس,

 

,

نماینده نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاههای استان با بیان اینکه در قرائت زیارت نامه امامان معصوم دو برداشت متفاوت  ایجاد می شود، اظهار کرد: در نگاه اول به مظلومیت امامان توجه کرده و برای این مظلومیت عزاداری می کنیم.

,

 

,

تقوی با اشاره به برداشت دوم از قرائت زیارت نامه معصومین تصریح کرد: ایستادگی در برابر ظلم و عدم احساس ضعف و روحیه تسلیم ناپذیری بزرگواران دین ما رو متوجه خود می کند و از سید الشهدا یاد می گیریم که در راه رضای خداوند، دین اسلام و بشریت تا آخرین لحظه و قطره خون خود ایستادگی کنیم.

,

 

,


وی با بیان اینکه دفاع از اهل بیت، دفاع از خدا و شرف و آزادی در برابر ظلم است، افزود: شهدای مدافع حرم نه تنها دچار ناراحتی نشدند بلکهعزت، آزادی، شرف، مردانگی و جوانمردی که از درسهای آموزنده قرائت زیارت نامه معصومین می باشد را به مرحله اجرا در آوردند.

,
,

 

,

امام جمعه موقت بندرعباس با اشاره به اینکه برخی از افراد متوجه حضور مدافعین حرمین در سوریه نیستند، گفت: برخی از تازه به مجلس وارد شده ها نیز در سخنرانی های به گمان باطل خودش غرا گفته است که چرا باید در فلسطین، سوریه و لبنان باشیم.

,

 

,

تقوی حداقل کار شهیدان مدافه حرم را جلوی گیری از شکل گیری یک دولت تروریستی دیگر مثل رژیم صهیونیستی دانست و افزود:درود بر این شهیدان که به ندای رهبر مبنی بر برخورداری از روحیه انقلابی لبیک گفتند و ایستادند لذا همه شاکر این نعمت بزرگ و مفتخر به ثناگوی شهیدانی هستیم که در این مسیر ایستادند.

,


نماینده نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاههای استان در پایان خطاب به خانوادهای شهیدان صدر زاده و سالاری خاطر نشان کرد: جوانان،دانشگاهیان، زن و مرد این مرز و بوم جوانانی با وفا و با غیرت هستند که ایثار و فداکاری شهدا را فراموش نمی کنند ولو اینکه بعضی از تازه به مجلس رسیده ها بخواهند حرف مفت بزنند که ما نگران حرف مفت آن ها نیستیم.

,
,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه