اخبار داغ

چرا پورغلامی سرمربیگری سایپا را رد کرد؟!

چرا پورغلامی سرمربیگری سایپا را رد کرد؟!
سرمربی مستعفی تیم فوتبال سایپا گفت: ما انزلی‌چی‌ها هرگز پشت دوست‌مان را خالی نمی‌کنیم و در مکتب ملوان صداقت حرف اول را می‌زند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ فرهاد پورغلامی در گفت‌وگو با قارس،‌ در خصوص انتخاب او به عنوان سرمربی جدید سایپا اظهار داشت: با توجه به اتفاقاتی که روز گذشته افتاد من تصمیم گرفتم که سمت سرمربیگری سایپا را نپذیرم. اتفاقات روز گذشته می‌توانست به شکل محترمانه‌تری رقم بخورد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی با اشاره به راه ندادن جلالی به باشگاه یادآور شد: این اتفاق زشت نباید رخ می‌داد اما متأسفانه روز گذشته شاهد اتفاقات اینچنینی بودیم. مطمئنا اگر جای من جلالی هم بود این تصمیم را می‌گرفت و سرمربیگری را نمی‌پذیرفت.

,

سرمربی مستعفی سایپا، خاطرنشان کرد: من از مکتب ملوان هستم و در این مکتب یاد گرفته‌ام که صداقت داشته باشم. ما انزلی‌چی‌ها هیچ گاه پشت دوستمان را خالی نمی‌کنیم. اولین چیزی که برای من مهم است صداقت است که همواره تلاش می‌کنم به آن متعهد باشم.

,

پورغلامی تأکید کرد: به خاطر همین اتفاقات صبح امروز به باشگاه رفتم و حکم سرمربیگری سایپا را نپذیرفتم. استعفای کتبی خود را هم به مسئولان باشگاه دادم چرا که نمی‌توانستم با این وضعیت به کار خود ادامه دهم.برای سایپا در دو بازی آخر آرزوی موفقیت می کنم.

,

انتهای پیام/ر

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه