اخبار داغ

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس:

وعده های آمریکایی ها در برجام روی زمین مانده است/ غربی ها بدنبال اعمال تحریم های جدید هستند

وعده های آمریکایی ها در برجام روی زمین مانده است/ غربی ها بدنبال اعمال تحریم های جدید هستند
عضو کمیسیون سیاست خارجی مجلس با تاکید بر اینکه وعده های داده شده غربی ها بر روی زمین مانده است، تصریح کرد: در این راستا نگرانی های متعددی وجود دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسین نقوی حسینی، عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با تهران نیوز؛ با اشاره به اینکه به غربی ها نباید اعتماد کرد، گفت: مسئولان همه مسائل را وعده به اجرایی شدن توافق نامه دادند در صورتی که دلسوزان تذکر داده بودند که همه مسائل به برجام مربوط نمی شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تهران نیوز,

وی با تاکید بر اینکه دولتمردان تاکید کرده بودند که با عملیاتی شدن توافق نامه برجام مشکلات رفع می شود ولی در حال حاضر نتیجه نامشخص است، اظهار کرد: باید یادآور شد که توافق نامه امضا شده در هاله ای از ابهامات قرار دارد.
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تاکنون برخی تحریم ها لغو نشده است، افزود: هنوز برخی از تعهداتی که گروه های غربی بر عهده گرفته اند اجرایی نشده است.
نقوی حسینی با اشاره به اینکه غربی ها با اعمال فشار به دنبال اعمال تحریم های جدید بر علیه کشورمان هستند، ادامه داد: بر اساس پیش بینی ها توافق نامه امضا شده مشکلی را حل نکرده است.
وی با تاکید بر اینکه وعده های داده شده غربی ها بر روی زمین مانده است، تصریح کرد: در این راستا نگرانی های متعددی وجود دارد.

,
,
,
,
انتهای پیام/م
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه