اخبار داغ

دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه ارومیه:

اصلاح طلبان دانشگاه ارومیه کم حافظه شده اند/ آقای خرازی خط و خطوط خود را از افراد ملعون جدا کنید

اصلاح طلبان دانشگاه ارومیه کم حافظه شده اند/ آقای خرازی خط و خطوط خود را از افراد ملعون جدا کنید
دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه ارومیه گفت: سوال بنده این است چرا کادر اجرایی تشکل حامی اصلاحات هم از ورود دانشجو های ارزشی جلوگیری می کردند آیا این نشان از کم حافظه ایی آن ها دارد یا قصد و غرضی پشت پرده است که جو سالن عاری از بچه حزب اللهی ها شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ نسل برهان؛ سجاد ترابی دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه ارومیه در گفتگو با نسل برهان پیرامون اتفاقات مراسم مناظره صادق خرازی و محمدرضا میرتاج الدینی در دانشگاه ارومیه اظهار داشت: مناظره درباره آینده دولت و مجلس در دانشگاه ارومیه برگزار شد ولی همه چیزی گفته شد جز آینده و برنامه ریزی برای آن و همه چیز تبدیل به بدگویی و تخریب دولت گذشته شد.
وی در مورد حواشی برانامه اظهار داشت: مسلما هیچ برنامه ایی حداقل در محیط دانشگاه بدون حاشیه برگزار نمیشود، ممانعت از ورود همراهان میرتاج الدینی به دانشگاه تا ممانعت از ورود دانشجو های ارزشی و همچنین خود بنده به سالن بگیرید تا پاره کردن دل نوشته های دانشجویان داخل سالن.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نسل برهان,
,

ترابی در رابطه با ممانعت از ورودش به داخل سالن افزود: دلیل ممانعتشان از ورود کارت دانشجویی بود تا هویت دانشجو مشخص شود ولی بر این تعجبم از مسولین محترم  نهاد رهبری و مامورین و کارشناسان حراست آیا هیچ شناختی از دبیر شورای مشورتی نهاد و دبیر کل جامعه اسلامی دانشجویان ندارند که اجازه ورود بدهند.
دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه ارومیه مطرح کرد: سوال بنده این است چرا کادر اجرایی تشکل حامی اصلاحات هم از ورود دانشجو های ارزشی جلوگیری می کردند آیا این نشان از کم حافظه ایی آن ها دارد یا قصد و غرضی پشت پرده است که جو سالن عاری از بچه حزب اللهی ها شود.
وی همچنین در رابطه با دیگر مسائل حاشیه ای مراسم تاکید کرد: مورد بعدی بحث شورای های فرهنگی هست که بیش از ده جلسه دو ساعته تشکیل شده است برای ترویج حجاب و عفاف که در تمامی جلسات نماینده تشکل مذکور حضور داشته مگر جز این است که تشکلی ها الگو دیگر دانشجو ها هستند پس چرا کادر اجرایی از خواهران و برادران  پوشش مناسب و اسلام پسند نداشتند؟

,
,
,

ترابی همچنین در مورد درخواست خرازی از  میرتاج الدینی برای جدا کردن خط و خطوطش از احمدی نژاد گفت:  فقط این نکته را یاد آور میشوم که فتنه سال 88 را بیاد بیاورید و همچنین سران فتنه و کسانی که الان در حصر خانگی هستند و فردی که بنا به تعبیر وزیر سابق  اطلاعات بنا به مصلحت نظام هنوز آزادانه در کشور جولان میدهد؛ آیا غیراین است که شما ها باید خطوط خود را جدا کنید از این افراد ملعون چرا که بعد از گذشته سالها و خوابیدن غبار فتنه حقایق آشکار می شود البته در آن زمان هم اگر بصیرت داشتید حق و باطل را از هم تشخیص می دادید؛  پس چرا تا به حال توبه نکردید و دست از حمایت از سران فتنه برنداشته اید.

,

انتهای پیام/م

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه