اخبار داغ

رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان زابل:

تیم وزنه برداری زابل در مسابقات استانی به مقام دوم دست یافت

تیم وزنه برداری زابل در مسابقات استانی به مقام دوم دست یافت
رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان زابل اظهار داشت: تیم وزنه برداری شهرستان زابل پس از شمارش امتیازات تیمهای شرکت کننده به مقام دوم تیمی این دوره از مسابقات دست یافت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه خبری اوشیدا مسعود دهمرده به خبرنگار ما گفت: تیم اعزامی وزنه برداری شهرستان زابل که در مسابقات قهرمانی استان در شهرستان زاهدان شرکت کرده بود توانست با تلاش و همت خویش به مقام دوم تیمی دست یابد.

وی افزود: ایوب اکاتی به مدال طلا، امیر عودی و امیر اکاتی به مدال نقره، کاظم دهمرده و حسینعلی کریم در این دوره از مسابقات به مدال برنز دست یافتند.

وی با عنوان اینکه، ایوب اکاتی به عنوان ستاره مسابقات از سوی مسئولان برگزاری، داوران و هیات وزنه برداری استان شناخته شد ادامه داد: رشته وزنه برداری در طی سال های اخیر در شهرستان زابل از پیشرفت چشمگیری برخوردار بوده است.

وی تصریح کرد: وزنه برداری به عنوان یک رشته ورزشی سنگین به شمار می رود که در این راستا وزنه برداران در طی مسابقه و تمرین باید به شدت مواظب عضلات خود از قبیل کمر، زانو و گردن باشند تا با صدمه مواجه نشود.

وی با بیان اینکه، وزنه برداری از نخستین رشته هایی است که در بازی های المپیک گنجانده شده است خاطر نشان کرد: در کشورهای بلغارستان، ترکیه و یونان وزنه برداری به عنوان یک ورزش سنتی شناخته شده ولی در طی سال های گذشته این رشته در ایران نیز به یک رشته ملی مبدل شده است.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پایگاه خبری اوشیدا,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه