اخبار داغ

اینترنت ۳G رویای این روزهای شهروندان ریگانی !!

اینترنت ۳G رویای این روزهای شهروندان ریگانی !!
شبکه مخابراتی نسل سوم یا ۳G حجم بسیار وسیع‌تری از اطلاعات را منتقل می‌کند به نحوی که با این تکنولوژی می توان به اینترنت پرسرعت بر روی تلفن های همراه دست یافت و از مزایای آن استفاده کرد اما در ریگان نه تنها این شبکه ساپورت نمیشود بلکه سرعت پایین اینترنت خطوط ایرانسل و همراه اول در نقاط مختلف شهرستان موجی از نارضایتی ها را ایجاد کرده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح کویر،شبکه مخابراتی نسل سوم یا ۳G حجم بسیار وسیع‌تری از اطلاعات را منتقل می‌کند به نحوی که با این تکنولوژی می توان به اینترنت پرسرعت بر روی تلفن های همراه دست یافت و از مزایای آن استفاده کرد اما در ریگان نه تنها این شبکه ساپورت نمیشود بلکه سرعت پایین اینترنت خطوط ایرانسل و همراه اول در نقاط مختلف شهرستان موجی از نارضایتی ها را ایجاد کرده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح کویر,

مردم شهرستان ریگان هر روز از طرق مختلف با این رسانه در خصوص این قبیل مشکلات و معضلات سخن به میان می آوردند و خواستار رفع مشکلات در این شهرستان هستند.

,

یکی از معضلاتی که شهروندان ریگانی این روزها با آن مواجه هستند معضل اینترنت است، متاسفانه اینترنت خطوط ایرانسل و همراه اول در نقاط مختلف شهرستان موجی از نارضایتی ها را ایجاد کرده است.

,

شهروندان ریگانی منتظر نشان ۳G بر روی صفحه موبایل خود و همچنین استفاده از امکانات نسل جدید اینترنت ۳G می باشند  و انگار شهروندان ریگانی باید حالا حالاها در انتظار این نوع از نسل اینترنت بنشینند.

, ۳G, ۳G,

البته ناگفته نماند وضعیت اینترنت Adsl در این شهرستان هم حال و روز خوشی ندارد به طوری که کاربران اینترنتی در کافی نت ها را با سرعت کم کلافه کرده است و این است قصه این روزهای این شهر .

,

امین باقری فرماندار ریگان در گفتگوی تلفنی به خبرنگار ما گفت: با پیگیری های صورت گرفته ، شرکت مخابرات استان اقدام به نصب منصوبات و تجهیزات اینترنت ۳G در مخابرات شهرستان نموده و در هفته های آینده اینترنت ۳G راه اندازی خواهد شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه