اخبار داغ

فرمانده نیروی انتظامی:

«مردم اصفهان» همیشه «پیشگام» بوده‌اند /شکوفایی «اقتصاد» در سایه «امنیت»

«مردم اصفهان» همیشه «پیشگام» بوده‌اند /شکوفایی «اقتصاد» در سایه «امنیت»
سردار اشتری بابیان اینکه هرچقدر برای فرهنگ‌سازی هزینه کنیم از سرمایه کم نخواهد شد و به سرمایه اجتماعی افزوده خواهد شد، تأکید کرد: همه باهم باهمت بلند این پویش مردمی را عملاً به منصه ظهور برسانیم و با فرهنگ‌سازی، این حرکت را با اقدام و عمل همراه کنیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صاحب نیوز، فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در همایش رونمایی از نماد و نشان «پویش مردمی ترافیک شهر» شامگاه چهارشنبه در باغ غدیر اصفهان ضمن تبریک عید مبعث اظهار کرد: سلامت مردم چه کودک و چه بزرگ‌سال را منوط به داشتن فضا و هوای سالم در مناطق زندگی است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

* پویش مردمی ترافیک شهر اصفهان یک کار ابتکاری خوب است

, * پویش مردمی ترافیک شهر اصفهان یک کار ابتکاری خوب است,

سردار اشتری بابیان اینکه پویش مردمی ترافیک شهر که در اصفهان اجرایی شده را یک ابتکار خوب عنوان کرد و افزود: از اینکه این کار مشترک فی‌مابین نیروی انتظامی، مسئولین استان و شهر اصفهان اتفاق افتاده تشکر و قدردانی می‌کنم.

,

وی یکی از معضلات و مشکلات امروز شهرهای بزرگ و صنعتی را آلودگی هوا اظهار کرد و گفت: هر چه بتوانیم به روش‌هایی دست‌یابیم که از آلودگی هوا کاسته شود به‌سلامت مردم کمک کرده و از بیمار شدن مردم جلوگیری کرده‌ایم.

,

فرمانده ارشد ناجا یکی از روش‌هایی را که می‌تواند همیشه کمک‌کننده باشد را پیشگیری قبل از درمان بیان کرد و ادامه داد: دود، آلودگی و نامناسب بودن هوا بسیاری از کشورها را درگیر خودکرده است و هرچقدر بتوانیم به سمت هوای پاک حرکت کنیم یا هوای شهر اصفهان را داشته باشیم برای همه ما مؤثر خواهد بود.

,

* هزینه برای فرهنگ‌سازی افزایش سرمایه اجتماعی را به دنبال دارد

, * هزینه برای فرهنگ‌سازی افزایش سرمایه اجتماعی را به دنبال دارد,

سردار اشتری بابیان اینکه هرچقدر برای فرهنگ‌سازی هزینه کنیم از سرمایه کم نخواهد شد و به سرمایه اجتماعی افزوده خواهد شد، تأکید کرد: همه باهم باهمت بلند این پویش مردمی را عملاً به منصه ظهور برسانیم و با فرهنگ‌سازی، این حرکت را با اقدام و عمل همراه کنیم.

,

وی گفت: در مسئله ترافیک یا هر موضوع دیگری که با یک نگاه هوشمند و علمی نظاره شده است در آن کار به موفقیت رسیده‌ایم.

,

* اصفهان ۱۴.۵ درصد از خودرو و موتورسیکلت کشور را دارا است

, * اصفهان ۱۴.۵ درصد از خودرو و موتورسیکلت کشور را دارا است,

فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران با اشاره به آمار خودرو و موتورسیکلت موجود در کشور که ۲۹ میلیون عدد است، اظهار کرد: سهم استان اصفهان از این تعداد ۳ میلیون هست و به این معنا است که ۱۴.۵ درصد خودرو و موتورسیکلت کشور در جمعیت استان اصفهان که ۶.۵ درصد جمعیت کشور است وجود دارد.

,

سردار اشتری بابیان اینکه اصفهان درگذشته به شهر دوچرخه شهرت داشته است، گفت: باید به سمتی حرکت کنیم تا اصفهان امروز هم بیشترین آمار دوچرخه و دوچرخه‌سوار را داشته باشیم و استفاده از خودروهای تک‌سرنشین را کنار بگذاریم.

,

وی یک از معضلات وسایل موتوری را آمار تلفات عنوان کرد و افزود: در سال گذشته یک هزار و ۱۰۰ نفر براثر تصادفات جان خود را از دست دادند که حدود ۴۰ درصد موتورسواران و به همین میزان عابران جان خود را ازدست‌داده‌اند و نیاز است تا فرهنگ استفاده از ناوگان حمل‌ونقل عمومی بیشتر گسترش پیدا کند.

,

وی ادامه داد: امیدواریم با فرهنگ‌سازی‌ای که در شهر اصفهان صورت گرفته و زمینه آن‌که در سال‌های گذشته بوده و اصفهان به‌عنوان پایتخت فرهنگی جهان اسلام شناخته‌شده بود، در آینده هم بتواند به‌عنوان قطب گردشگری جهان اسلام شناخته شود ولی نیاز هست که اصفهان دارای هوای پاک باشد.

,

سردار اشتری مردم فهیم اصفهان را برجسته در کشور و جهان عنوان و خاطرنشان کرد: اصفهان همیشه در تمام صحنه‌ها و رخ دادها همچون اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و دفاع مقدس پیشگام بودن خود را به اثبات رسانده است.

,

* نیروی انتظامی به دنبال ایجاد فضای امن و آرامش‌بخش در کشور است

, * نیروی انتظامی به دنبال ایجاد فضای امن و آرامش‌بخش در کشور است,

فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران گفت: نیروی انتظامی در کنار مردم سراسر کشور ایجاد امنیت، آرامش و آسایش خواهد کرد و در طرح‌هایی که در راستای ابعاد فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی باشد حضور پیدا خواهد کرد.

,

سردار اشتری بابیان اینکه رهبر معظم انقلاب شعار سال را «اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل» نام‌گذاری فرموده‌اند،‌ تصریح کرد: نیروی انتظامی برای به ثمر نشستن این شعار بزرگ، ایجاد امنیت را پیگیری خواهد کرد چون در سایه امنیت، اقتصاد شکوفا می‌شود.

,

* ایران مهد امنیت و ثبات در جهان است

, * ایران مهد امنیت و ثبات در جهان است,

وی با اظهار بر اینکه امنیت در کشور ما مثال‌زدنی است، گفت: اگر توجه بکنید در اطراف ما چه در منطقه و چه فرا منطقه ناامنی موج می‌زند و حتی اهالی آن مناطق فقط دغدغه زنده ماندن دارند و نه زندگی کردن ولی در کشور ما به لطف رهنمودهای رهبر معظم انقلاب، هوشیاری و حضور مردم و ازخودگذشتگی نیروهای مسلح یک ثبات و امنیت بی‌نظیری حکم فرماست و امروز کشور ما مهد امنیت و ثبات شناخته می‌شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه