اخبار داغ

وقتی مرمت یک جاده رانشی به قیمت جان آدم ها تمام می شود!

محور رستم آباد-رودبار گیلان قتلگاه مسافرین+ تصاویر

محور رستم آباد-رودبار گیلان قتلگاه مسافرین+ تصاویر
در حالی مرمت محدوده رانشی مسیر رفت آزاد راه رشت- قزوین لاک پشتی پیش می رود که جاده قدیم رستم آباد – رودبار به یک قتلگاه برای رانندگان عبوری تبدیل شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از زیتون خبر، از ۲۳ فروردین ماه که مسیر رفت آزاد راه رشت- قزوین مسدود شد تا به امروز که قریب به یک ماه می گذرد، خودروهای عبوری از محور باریک بدون شانه خاکی و پرپیچ و خم رستم آباد- رودبار عبور می کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, زیتون خبر,

اگر نگاهی به آمار تصادفات یک ماهه گذشته نگاهی گذرا داشته باشیم از وقتی مسیر آزاد راه مسدود شده تعداد تصادفات و تلفات جانی چند برابر شده است.

,

برخورد شدید یک دستگاه سواری پراید با تریلی در محور رستم آباد – رودبار حدفاصل جوبن- گنجه با کشته شدن سه تن از شهروندان حادثه ای خونین را رقم زد که از جزییات بیشتر حادثه تا کنون خبری با این پایگاه خبری مخابره نشده است.

,

روند کند و لاک پشتی مرمت محدوده رانشی سئوالی را در ذهن مردم متبلور می کند که جان هزاران مسافری که از این مسیر عبور می کنند برای مسئولان اداره راه مهم نیست؟

,

حال تردد دهها تاکسی و ناوگان حمل و نقل عمومی شهرستان که هر روز هزاران نفر را از این مسیر منتقل می کنند، بماند. آنچه که قابل تامل است جاده قدیم رستم آباد – رودبار به قتلگاهی برای مسافران عبوری از این مسیر تبدیل شده است.

,

وقوع این تصادفات ناگوار شاید تلنگری به مسئولان اداره راه شهرستان و استان باشد که در روند مرمت محدوده رانشی همت کنند تا شاید شاهد کاهش کشته ها در جاده های رودبار باشیم.

,

تصادف کامیون با پیکان در محور رستم آباد- رودبار+ تصاویر

, تصادف کامیون با پیکان در محور رستم آباد- رودبار+ تصاویر,

 

,

یک کشته در تصادف رستم آباد- رودبار + تصویر

, یک کشته در تصادف رستم آباد- رودبار + تصویر,

 

,

از افزایش تصادفات تا عوارض ۱۵۰۰ امامزاده هاشم – رستم آباد

, از افزایش تصادفات تا عوارض ۱۵۰۰ امامزاده هاشم – رستم آباد,

انتهای پیام/م

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه