اخبار داغ

گزارش تصویری/

ششمین دوره مسابقات شتر سواری

ششمین دوره مسابقات شتر سواری
ششمین دوره مسابقات شتر سواری، به همت هیات ورزش روستایی و بازی‌های بومی محلی استان اصفهان، به مناسبت عید مبعث در منطقه کویری روستای خارا واقع در شرق استان اصفهان با حضور شترسوارانی از استانهای هرمزگان، بوشهر، یزد، سیستان و بلوچستان، بوشهر، کرمان و دو تیم از استان اصفهان و با حضور جمع زیادی از علاقمندان برگزار شد.
[

به گزارش سرویس چندرسانه ای شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ششمین دوره مسابقات شتر سواری، به همت هیات ورزش روستایی و بازی‌های بومی محلی استان اصفهان، به مناسبت عید مبعث در منطقه کویری روستای خارا واقع در شرق استان اصفهان با حضور شترسوارانی از استانهای هرمزگان، بوشهر، یزد، سیستان و بلوچستان، بوشهر، کرمان و دو تیم از استان اصفهان و با حضور جمع زیادی از علاقمندان برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

در مسابقه کشوری در بخش شترهای تندرو در مسافت 1500 متر احمد درودگر از استان اصفهان با شتری 6 ساله بنام "چیتا" قهرمان شد و حسین گلابی از هرمزگان با شتری ده ساله با نام "کولی"به مقام دوم دست یافت و رضا شهولی بر از کرمان با شتری ده ساله بنام " پهلوان" مقام سوم را کسب کرد. در مسابقات استانی به مسافت 800 متر بوسیله شترهای کندرو، حسام الدین درودگر، رضا حیدری و دانیال کوهی هر سه از خور و بیابانک استان اصفهان مقام نخست تا سوم را بدست آوردند.

,

 

,

, , , , , , , , , , , , , , , , , ]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه