اخبار داغ

هتاکی فرماندار دزفول به منتقدین برجام:

مخالفان برجام دزد و ساده لوح هستند

مخالفان برجام دزد و ساده لوح هستند
برخی رسانه های محلی شهرستان دزفول روز گذشته اظهارات توهین آمیزی از حبیب الله آصفی فرماندار این شهرستان منتشر کردند که تا کنون از طرف منابع رسمی تکذیب نشده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از رهیاب نیوز:برخی رسانه های محلی شهرستان دزفول روز گذشته اظهارات توهین آمیزی از حبیب الله آصفی فرمانداراین شهرستان منتشر کردند که تا کنون از طرف منابع رسمی تکذیب نشده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, رهیاب نیوز,
 
,
آصفی در اظهارات اخیر خود مخالفان برجام را دزد و ساده لوح خطاب می کند و می گوید:در قضیه برجام یک مشت دزد مخالفش هستند و نیز یک عده آدم های ساده که گول آنها را خورده اند چون آنها با شعارهای اعتقادی جلو آمده اند.
,
 
,
وی این اظهارات هتاکانه را در حالی مطرح می کند که شهرستان دزفول سابقه چندین هزار ساله تمدنی و فرهنگی دارد و غالب افرادی که در این شهرستان چنین جایگاه هایی را در اختیار می گیرند پیش از هر اقدام و اظهار نظری به پیشینه فرهنگ و ادب این کهنه دیار مشهور توجه می کنند.
,
 
,
از طرفی این ادبیات که دولت اعتدال ظاهرا بارها آن را نکوهش کرده است طی روزهای گذشته منتقدین و حامیان دولت را در این شهرستان شوکه کرده است چرا  که آصفی در کنار چنین توهینی اقتصاد ایران  را که بر مبنای سیاست های دولت کارگزاران و اصلاحات بنا نهاده شده است اینگونه توصیف می کند : اقتصاد ایران یک اقتصاد دلالی است و دلالی برای گردن کلفت ها، دزدها، مفت خورها و صاحبان قدرت است. 
,
 
,
حبیب الله آصفی که تلاش می کند از برجام دفاع کند بدون توضیح این مطلب که تاکنون نتیجه عملی اجرای برجام برای ما چه بوده آن را مورد تایید رهبری می نامد و هیچ اشاره ای به شروط رهبر انقلاب برای تایید برجام نمی کند و می گوید:  برجامی که رهبری آن را تایید کرده کسی نباید به خود جرائت بدهد نقد به آن وارد کند، چه طور تا الان این آقایان صدایشان در نیامده بود.
,
 
,
آصفی در حالی اقدام به توهین و هتاکی نسبت به منتقدین برجام می کند که چندی پیش در حادثه سیلابی که در شهرستان دزفول به وقوع پیوست عملکرد بسیار ضعیفی از خود به جای گذاشت به گونه ای که پاپی زاده نماینده مردم دزفول در این خصوص اظهار داشت:  چیزی به نام مدیریت بحران در شهرستان دزفول ندیدم خیلی از روستاها زیر آب رفت و خیلی از مردم، شب را بالای درخت به صبح رساندند!
,
در مجموع به نظر می رسد عملکرد ضعیف و پرحاشیه آصفی در دزفول ثمره ای جز ناکارآمدی و ترویج بداخلاقی دراین  شهرستان نداشته است و همین مساله می تواند از جمله عوامل عدم اقبال حامیان دولت در انتخابات مجلس شورای اسلامی در این حوزه انتخابیه باشد لذا اگر مقتدایی تمایل دارد دولت یازدهم پایگاه اجتماعی خود را در دزفول بیش از این  از دست ندهد باید به فکر تغییر و تحول باشد.
,
 
,
پی نوشت:
,
ادب مرد به از دولت اوست ...
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه