اخبار داغ

عباسی:با تمام قوا به مصاف استقلال می‌رویم

عباسی:با تمام قوا به مصاف استقلال می‌رویم
مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی تبریز گفت: مقابل الهلال عربستان 7 بازیکن یک اخطاره داشتیم که ممکن بود دیدار یک هشتم نهایی را از دست بدهند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سعید عباسی در گفت‌وگو با فارس، در مورد شکست تراکتورسازی مقابل الهلال عنوان کرد: تمامی مسائل لازم قبل از بازی از سوی کادر فنی برای بازیکنان مطرح شد. می‌توانستیم مقابل الهلال امتیاز بگیریم ولی تیم‌مان خسته بود. ما در تراکتورسازی تیم اول و دوم نداریم بلکه همه بازیکنان عضو تراکتورسازی هستند. در بازی مقابل الهلال کادر فنی قصد داشت بیشتر از نفراتی که روی نیمکت حضور دارند استفاده کند البته در این مسابقه سوت‌های داوری هم روند بازی را به سود الهلال برگرداند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی افزود: فشردگی مسابقات و خستگی ناشی از سفرهای پشت‌سر هم دست کادر فنی را بسته بود. با توجه به اینکه صعود ما به عنوان صدرنشین قطعی بود یک مقدار انگیزه بازیکنان را نسبت به حریف کمتر کرده بود با این وجود ما با تمام توان در میدان حاضر شدیم ولی نتیجه چیزی نبود که مورد پسندمان باشد. الهلالی‌ها هم برنامه‌ریزی زیادی کرده بودند تا در این دیدار نتیجه بگیرند. شما دیدید که چه تعداد هوادار را در عمان به ورزشگاه کشاندند.

,

عباسی در پاسخ به این سؤال که این بازی بسیار حیثیتی بود و با توجه به اینکه تراکتورسازی از نفرات اصلی خود استفاده نکرد انتقادات زیادی به تیم مطرح شد، گفت: دو بازی حساس هم در مرحله یک هشتم نهایی داریم همچنین همچنان از شانس کسب سهمیه برخورداریم و تمامی هزینه‌های میلیاردی که تا به اینجا انجام دادیم در دو هفته باقیمانده نتیجه‌اش مشخص می‌شود. از سوی دیگر 7 بازیکن تیم ما یک اخطاره بودند و در صورت دریافت کارت زرد بازی مرحله یک هشتم نهایی را از دست می‌‌دادند. فراموش نکنید امکان داشت ما در مرحله یک هشتم هم با یک حریف عربستانی روبرو شویم. اکنون که بازی تمام شده صحبت کردن در مورد اتفاقات آن راحت است ولی قبل از بازی نمی‌توانستیم پیش‌بینی دقیقی از اتفاقات بازی داشته باشیم. باید واقع‌بینانه به مسائل نگاه کنیم.

,

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی در ادامه تأکید کرد: بازیکنان ما به هیچ وجه کم نگذاشتند و در بازی با الهلال دوندگی زیادی داشتند. متأسفانه با بدشانسی هم روبرو شدیم و در چند صحنه توپ‌های ما به گل تبدیل نشد اکنون هم در لیگ برتر شانس کسب سهمیه داریم و دیدار برای استقلال هم بسیار مهم است. نمی‌شد ریسک زیادی کنیم ما در این مدت بارها به صورت دو پروازه به شهرهای مختلف رفتیم. به هر حال تمام انگیزه ما از سفر به عمان و بازی با الهلال متوقف کردن این تیم بود اما متأسفانه این نتیجه رقم نخورد.

,

عباسی در رابطه با میزبانی مقابل تیم‌های عربستانی در کشور ثالث و اینکه ممکن بود در مرحله یک هشتم نهایی هم به تیم دیگری از عربستان برخورد کند اظهار داشت: متأسفانه این مسخره بازی بود که صعودی‌ها به راه انداختند در این وضعیت هم صاحبان فدراسیون معلوم نیست چه کسانی هستند و همان بهتر که به حریفان عربستانی نخوردیم. ریاست سابق هم در مقطعی بحث میزبانی کشور ثالث مطرح شد موضع‌گیری خاصی انجام نداد. خدا را شکر تیم عربستانی  بالا نیامد و حریف ما نشد.

,

وی در مورد دیدار هفته بیست و نهم تراکتورسازی مقابل استقلال و اینکه آیا تیمش برای کسب پیروزی به میدان خواهد رفت، عنوان کرد: تراکتورسازی برای خودش بازی می‌کند. قرار نیست تیم‌های لیگ برتر به سود تیم‌های دیگری بازی کنند ما برای کسب سهمیه تلاش می‌کنیم. اگر این بازی برایمان مهم نبود مربی شرایط بازی با الهلال را تغییر نمی‌داد حتی مصدومانمان را با خود به عمان بردیم تا آنها را برای بازی با استقلال ریکاوری کنیم. دیگر این حرف و حدیث‌ها را هیچ کسی قبول ندارد و اصلاً صحبت‌های حرفه‌ای نیست. با تمام قوا به میدان می‌رویم.

,

مدیرعامل تراکتورسازی در مورد شانس تیمش برای سهم تیمش عنوان کرد: حتی در صورت اینکه در مکان چهارم جدول قرار بگیریم شانس کسب سهمیه داریم. نفت هم همین وضعیت را دارد بدین ترتیب عاقلانه نیست که تیمی در ادامه لیگ برتر با تمام توان به میدان نیاید. ما روز یکشنبه با توان دو چندان به میدان می‌رویم و امیدواریم که به پیروزی برسیم. نامه‌نگاری‌های لازم را انجام دادیم و امیدواریم بیش از 10 درصد و مثل مسابقه مقابل پرسپولیس 30 درصد به ما جا بدهند.

,

انتهای پیام/ر

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه