اخبار داغ

به قول آقا یحیی می‌خواهیم «تیکی تاکا» بازی کنیم

به قول آقا یحیی می‌خواهیم «تیکی تاکا» بازی کنیم
بازیکن تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان گفت: به قول آقا یحیی می‌خواهیم«تیکی‌تاکا»بازی کنیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ احسان پهلوان در گفت‌وگو با فارس، در مورد پیروزی سه بر صفر مقابل النصر عربستان گفت: در 20 دقیقه اول بازی تحت فشار بودیم. آنها خوب بازی و پاسکاری می‌کردند. ما آمده بودیم که در 20 دقیقه اول از ضد حملات استفاده کنیم. خدا را شکر که توانستیم یک گل زدیم و پس از آن هم یک پنالتی را تبدیل به گل کردیم و دو بر صفر پیروز به رختکن رفتیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی افزود: نیمه دوم به دنبال زدن گل‌های بیشتر بودیم که گل هم زدیم و سه بر صفر پیروز شدیم و مقتدرانه صعود کردیم.

,

پهلوان در مورد اینکه چطور مقابل حریفان عربستانی خوب بازی می‌کند، گفت: باور کنید کیفیت زمین‌های خارج از کشور بسیار خوب است و تیم ذوب‌آهن روی زمین فوتبال را خوب انجام می‌دهد و در روی زمین با کیفیت فوتبال خوبی را به نمایش می‌گذاریم. به آقایحیی ذوب‌آهن می‌خواهد تیکی‌تاکا را به نمایش بگذارد. در لیگ قهرمانان آسیا هم که زمین‌ها خوب است این کار را به خوبی انجام می‌دهیم.

,

پهلوان در مورد دیدار با العین گفت: از این تیم شناخت زیادی ندارم اما یکی دو بازیکن خیلی خوب دارند. یکی مثل عبدالرحمان است. با این حال امیدوارم که العین را هم شکست بدهیم و به جمع 8 لیگ برتر آسیا برویم.

,

بازیکن ذوب‌آهن در مورد اینکه فشردگی مسابقات بازیکنان را اذیت نمی‌کند، گفت: به قول مربیان باید ذهن‌مان را سرسخت کنیم. اکنون در لیگ‌های اروپایی هر 3 روز یکبار بازی می‌کنند. ما هم هر 4 روز یکبار بازی می‌کنیم. فوتبالیست باید خودش را با شرایط وفق بدهد.

,

پهلوان در مورد اینکه سقف آرزوهایش در فوتبال چیست؟ گفت: من اهل بجنوردم و آرزویم این است که روزی در فوتبال اروپا بازی کنم.

,

انتهای پیام/ا

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه