اخبار داغ

در اولین اقدام معاونت امداد مستضعفان آستان قدس رضوی؛

هزار و ۵۰۰ زائر زیارت اولی از اقشار ضعیف و کم درآمد به حرم مطهر رضوی مشرف شدند

هزار و ۵۰۰ زائر زیارت اولی از اقشار ضعیف و کم درآمد به حرم مطهر رضوی مشرف شدند
در نخستین اقدام معاونت امداد مستضعفان آستان قدس رضوی، 1500 زائر زیارت اولی از اقشار ضعیف و کم درآمد جامعه،همزمان با سالروز بعثت نبی مکرم اسلام(ص) به حرم مطهر رضوی مشرف شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آستان نیوز، تولیت آستان قدس رضوی نیز در جمع این یکهزار و ۵۰۰ زائر زیارت اولی که از استان‌های خراسان و مازندران به بارگاه منور رضوی مشرف شده‌اند، حضور یافت.
حجت‌الاسلام رئیسی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بسیار خرسندیم که همزمان با سالروز بعثت نبی مکرم اسلام(ص) زمینه تشرف این زائران عزیز که آرزوی زیارت امام رئوف(ع) را در دل داشتند، به بارگاه منور رضوی فراهم شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آستان نیوز,
,

 

,

وی تصریح کرد: این نخستین اقدام معاونت امداد مستضعفان آستان قدس رضوی است و درصدد هستیم تا با همکاری همه دستگاه‌های اجرایی و خدمت‌رسان کشور، زمینه تشرف هزاران زائر ارادتمند امام رضا(ع) که فقط به دلیل مشکلات مالی امکان تشرف ندارند را فراهم نمائیم.

,

 

,

تولیت آستان قدس رضوی اذعان داشت: معاونت امداد مستضعفان، شاکله و ساختاری برای تحقق بخشیدن به ماموریت‌هایی است که مقام معظم رهبری برای آستان قدس رضوی ترسیم فرموده‌اند و در این مسیر به همدلی و همکاری همه مسئولان، خدمتگزاران و دلدادگان ساحت قدسی امام رضا(ع) نیاز داریم.

,

شایان ذکر است، برگزاری مراسم جشن مبعث، برنامه‌های متنوع فرهنگی و تبلیغی، مدیحه‌سرایی و پذیرایی در مهمانسرای حضرت رضا(ع) از برنامه‌هایی است که برای این زائران تدارک دیده شده است.

,

انتهای پیام/ط

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه