اخبار داغ

آیت‌الله سید احمد خاتمی:

عده‌ای در داخل درحال نفرت‌زدایی از دولت آمریکا هستند

عده‌ای در داخل درحال نفرت‌زدایی از دولت آمریکا هستند
عضو هیأت رئیسه مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: برخی در داخل برای نفرت‌زدایی از دولت آمریکا که در عمل عهد شکنی خود را نشان داده است فعالیت می‌کنند و جاده را برای نفوذ آن صاف می‌کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ آیت‌الله سید‌ احمد خاتمی، صبح امروز در مسجد جامع شهر خرمشهر اظهار کرد: مکتب اسلام که توسط پیامبر گرامی اسلام(ص) عرضه داده شد، مکتب مهر مقدس و خشم مقدس است، که دین مبارک اسلام هر دو عنصر را دارا است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی با بیان اینکه اسلام جامعه‌ای را می‌پسندد که کانون مهر و عطوفت است و آرامش در آن حاکم باشد، افزود: آن چه داعش و اربابانش در جهان اسلام انجام می‌دهند، هیچ ارتباطی با عالم اسلام ندارد، این گروهک‌های تکفیری ساخته آمریکا و رژیم صهیونیستی هستند.

,

عضو هیأت رئیسه مجلس خبرگان رهبری گفت: داعش ساخته شد تا دنیا به سمت و سوی اسلام نزدیک و جذب نشود، در جلو دوربین‌ها جگر یک سوری را به دندان می‌کشند و در مقابل دختر کوچک، سر پدر را می‌برند.

,

آیت‌الله خاتمی یادآور شد: این مکتب، مکتب اسلام نیست بلکه وحشی‌گری محض و جاهلیت است.

,

وی خاطرنشان کرد: برای من مانند آفتاب روشن است که تولید گروهک‌های تکفیری از زمانی آغاز شد، که بیداری اسلامی شکل گرفته بود.

,

امام جمعه موقت تهران گفت: سرویس‌های جاسوسی آمریکا و رژیم صهیونیستی دریافتند که بهترین راه مقابله با اسلام، علم کردن این وحشی‌گری‌ها است، که به نام اسلام و دین مبارک اسلام را مغلوب کنند.

,

آیت‌الله خاتمی تصریح کرد: اسلام دین تک بعدی نیست، هم مهر و هم خشم دارد، همان قدر که مهر مقدس از جانب اسلام تایید شده است، خشم مقدس هم تایید شده است، این جاذبه دین مقدس اسلام است.

,

امام جمعه موقت تهران در ادامه افزود: اوایل انقلاب آقای بازرگان برای اینکه جلوی اعدام امثال هویداها را بگیرد، در تلویزیون از رحمت اسلامی می‌گفت، امروزه هم بعضی از آقایان این مطالب را تئوریزه و افراطی‌گری می‌کنند، در حالی که منطق اسلام این است که باید در جاهای مشخص شده مهر و خشم مقدس به کار برد.

,

مدرس حوزه علمیه قم با بیان اینکه اسلام دین مهر و عطوفت است، اما نه نسبت به دشمنان قسم خورده، گفت: در سال 88 حدود 85 درصد در انتخابات شرکت کردند و سرمایه بی‌نظیری را رقم زدند اما توسط فتنه‌گران این سرمایه خوب و مهم سوزانده شد، که واقعا خیانت به ملت کردند.

,

عضو هیات رئیسه مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: ما از زمان قبل می‌گفتیم که اگر قصه برجام تمام شود، سراغ قصه‌های موشک دور برد و حقوق بشر می‌روند، این برداشت ما از قرآن است که تا نظام اسلامی وجود دارد، آمریکا ذره‌ای دست از شیطنت‌های خود بر نمی‌دارد.

,

وی با بیان اینکه تکلیف ما در برابر زیاده خواهی‌های آمریکا مقاومت است، خاطرنشان کرد: یک آقایی دو هفته پیش گفت که مشکل ما با آمریکا فقط بحث فلسطین است و باید دست از شعار مرگ بر آمریکا برداریم، اما این آقا باید بداند که مسئله آمریکا قصه مقابله با اسلام است، اگر یمن تبدیل به خاک و بحرین تبدیل به زندان شده است، فقط با چراغ سبز دولت آمریکا صورت گرفته است.

,

امام جمعه موقت تهران متذکر شد: امروز بعضی‌ها جاده را برای نفوذ آمریکا صاف می‌کنند و خبر داریم که عده‌ای برای ارتباط با آمریکا له‌له می‌زنند، آمریکایی که در مقام عمل عهد شکنی خود را نشان داده است.

,

وی ادامه داد: 2 میلیارد دلار از پول ملت ایران را در پیش چشم جهانیان به غارت بردند، اگر این روند ادامه پیدا کند دادگاه عالی آمریکا تمام پول‌های بلوکه شده ما را به یغما و غارت می‌برند.

,

مدرس حوزه علمیه قم تصریح کرد: در این مقطع باید بیدار شویم، چون عده‌ای برای نفرت‌زدایی از دولت آمریکا در حال فعالیت هستند، اما ملت ما تا زمانی که آمریکا این صفات را داشته باشد، شعار مرگ بر آمریکا را فراموش نخواهد کرد، چون که این جلوه اسلام و منطق قرآن است.

,

وی در پایان خاطرنشان کرد: کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری آمریکا برای بدگویی علیه ایران مسابقه دارند، اما ما به مهر و خشم مقدس زنده هستیم، «مرگ بر آمریکا» امروز عبادت، مصداق تبری و نفرت از دشمن و آمریکا است.

,

انتهای پیام/ط

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه