اخبار داغ

ناجا در طرح امنیت اجتماعی مظلوم واقع شده/ مسئولین نباید در اجرای طرح، کمترین تردیدی از خود نشان دهند

ناجا در طرح امنیت اجتماعی مظلوم واقع شده/ مسئولین نباید در اجرای طرح، کمترین تردیدی از خود نشان دهند
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به اینکه ناجا در طرح امنیت اجتماعی مظلوم واقع شده، گفت: ضمن دوری از پرداختن به مسائل غیرواقعی و حاشیه‌ای، دیدگاه‌های سیاسی و جناحی را در این طرح امنیت آفرین دخالت ندهید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سردار سرلشکر سیدحسن آقایی فیروزآبادی رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در پیامی ضمن انتقاد از برخی اظهار نظرهای خلاف واقع و شتاب زده درباره طرح امنیت اجتماعی ناجا، استقرار آرامش روانی و اخلاقی در کشور را از حقوق اساسی مردم دانست.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

سرلشکر فیروزآبادی با تقبیح فضاسازی‌های رسانه‌ای علیه طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و اخلاقی ناجا، به راهبرد همیشگی دشمن برای سست کردن بنیان های اخلاقی و اجتماعی جامعه اشاره کرد و افزود: حفظ ارزش‌های دینی و اخلاقی و مقابله با راهبرد دشمن از وظایف نیروی انتظامی است.

,

وی با یادآوری بخشی از بیانات رهبر معظم انقلاب در دیدار فرماندهان و مدیران نیروی انتظامی در اردیبهشت ماه سال گذشته مبنی بر اینکه: «مقابله با ناامنی‌های روانی در جامعه همچون نگرانی خانواده ها از حضور فرزندانشان در خیابان ها و بوستان ها به دلیل احتمال کشیده شدن آنها به سمت مواد مخدر و یا نگرانی از کشانده شدن جوان به سمت فحشا و منکرات، بسیار با اهمیت تر از مقابله با ناامنی های فیزیکی است و باید با چنین ناامنی هایی به طور جدی مقابله شود»، وظیفه نیروی انتظامی را در این مسأله خطیر عنوان و تأ کید کرد: برخلاف برخی دیدگاه‌ها که عمدتاً با اهداف خاص سیاسی طرح می‌شود، مردم هرجا موفقیتی از نیروی انتظامی در برخورد با ناهنجاری های اجتماعی ببینند، احساس افتخار می‌کنند.

,

فیروزآبادی در عین حال با تأکید بر اینکه بر اساس مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی 26 وزارتخانه، سازمان و دستگاه فرهنگی و اجرایی در  زمینه ارتقاء امنیت اجتماعی و اخلاقی کشور مسئولیت دارند، از تأخیر و کم کاری این دستگاه ها در این زمینه انتقاد کرد.

,

عضو شورای عالی امنیت ملی کشور در ادامه این پیام با اشاره به اینکه طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و اخلاقی ناجا مسأله جدیدی نیست و همه ساله این موضوع در دستور کار نیروی انتظامی قرار داشته است، به ویژگی‌های طرح اشاره کرد و گفت: در طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و اخلاقی ناجا پنج جرم مشهود مورد توجه قرار گرفته که عبارتند از: سرقت، تهیه و توزیع مواد مخدر، مزاحمت برای نوامیس مردم، حرکات خطرآفرین خودروها و کشف حجاب.

,

فیروزآبادی افزود: اگر این طرح به خوبی برای افکار عمومی تبیین شود، علاوه بر اینکه با استقبال آحاد جامعه مواجه می شود، می تواند منشاء اثرات فراوانی در حوزه تأمین امنیت اجتماعی و اخلاقی جامعه باشد.

,

وی در ادامه با اشاره به اینکه نیروی انتظامی در این طرح مظلوم واقع شده، از همه رسانه ها و صاحبان سخن، خواست برای ارتقاء امنیت جامعه به یاری ناجا بیایند و ضمن دوری از پرداختن به مسائل غیرواقعی و حاشیه ای دیدگاه های سیاسی و جناحی را در این طرح امنیت آفرین دخالت ندهند.

,

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح تأکید کرد: در راستای رعایت قوانین موضوعه، نیروی انتظامی موظف است وظایف محوله را در همه زمینه ها و از جمله طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و اخلاقی به نحو احسن و اکمل به انجام برساند.

,

فیروزآبادی از مسئولین و دست اندرکاران طرح مربوط به حجاب و عفاف و بخصوص دبیرخانه و اعضاء شورایعالی انقلاب فرهنگی کشور خواست با جدیت هر چه تمامتر نسبت به عدم اجرای وظایفی که برای دستگاه های ذیربط وضع کرده اند، از خود واکنش نشان بدهند و با کمک علمای بزرگوار، نخبگان، مدیران، دستگاههای مسئول، رسانه ها و آحاد مردم شریف و با غیرت ایران اسلامی اجازه پیشروی پیش از این را به نقشه های شوم بیگانگان در استحاله جامعه انقلاب اسلامی ندهند.

,

وی در پایان اضافه کرد: جلوگیری از هرگونه ناهنجاری، جرم و جنایت و فساد و فحشاء و رفتارهای نامأنوس و دون شأن ملت بزرگ ایران و حفظ چهره و ظاهر جامعه ایران اسلامی از وظایف حکومت محسوب می شود و مسئولین اعم از کشوری و لشکری در اجرای این موارد نباید از خود کمترین تردیدی نشان بدهند.

,

انتهای پیام/ط

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه