اخبار داغ

تبریک کمیته ملی المپیک به سوریان:

حمید‌جان به کاروان المپیکی ایران خوش آمدی

حمید‌جان به کاروان المپیکی ایران خوش آمدی
رئیس کمیته ملی المپیک کسب چهل و چهارمین سهمیه المپیک ۲۰۱۶ ریو توسط حمید سوریان نابغه کشتی فرنگی ایران در رقابتهای گزینشی ترکیه را تبریک گفت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  در متن پیام تبریک کیومرث هاشمی رئیس کمیته ملی المپیک آمده است:

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

بار دیگر حمید سوریان دلاور مرد کشتی فرنگی ایران توانست در رقابتهای کسب سهمیه المپیک ریو با غلبه بر رقبای خود،سهمیه بازیهای ۲۰۱۶ المپیک را کسب کند تا نشان دهد نابغه کشتی فرنگی میهن عزیزمان همان طور که گفته بودیم مرد روزهای سخت است.

,

در ادامه پیام تبریک رئیس کمیته ملی المپیک آمده است: قهرمان عزیز، بخوبی دانستی در این لحظات دشوار و فراموش نشدنی چه اندازه در دل ملت بزرگ ایران از پیر و جوان گرفته تا زن و مرد جا داری، و بدون تردید یکی از عوامل موفقیت شما حمید عزیز در این پیکارها، جدای از لطف الهی و تلاش وصف نشدنی تو و زحمات کادر فنی، همین دعای خیر دوستداران و طرفدارانت بود که به هیچ وجه جوان با اخلاق و دوست داشتنی خود را تنها نگذاشته و دعای خیرشان را بدرقه راهش کرده اند.

,

حمید جان به کاروان المپیکی کشورمان خوش آمدی،بدون شک حضورت انگیزه و قوت قلبی مضاعف و مایه دلگرمی دیگر ورزشکاران اعزامی میهن عزیزمان در بازیهای المپیک ریو خواهد بود.دست مریزاد جوان با اخلاق و مرد دوست داشتنی ورزش ایران،با این موفقیت خود،دل ملتی را شاد کردی.دست مریزاد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه