اخبار داغ

تحقق نقش‌آفرینی زنان در بحث اقتصاد مقاومتی با رویکرد بومی

تحقق نقش‌آفرینی زنان در بحث اقتصاد مقاومتی با رویکرد بومی
مسئول بسیج جامعه زنان کردستان گفت: برای تحقق نقش‌آفرینی زنان در بحث اقتصاد مقاومتی برگزاری دوره‌های آموزشی و توانمند‌سازی البته با رویکرد بومی نیاز است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آفتاب دل، همایش توجیهی برنامه های سال 95 بسیج جامعه زنان کردستان با فرماندهان حوزه ها، فرماندهان پایگاه ها و اعضای شورای حوزه ها در سنندج برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آفتاب دل,


ناهید منصوری مسئول سازمان بسیج جامعه زنان کردستان با تاکید بر فعالیت حوزه ها در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر اقتصاد مقاومتی و اقدام و عمل گفت:  اقتصاد مقاومتی در بطن دین گنجانده شده است و اگر کسی از الفبای دین با خبر باشد می‌فهمد که اقتصاد مقاومتی و اقدام و عمل شعار قرآن و عترت است.

,
,


وی گفت: مهمترین کمک به اقتصاد کشور الگوی زندگی اسلامی است، مسئله قناعت، خصلت و ویژگی ارزشمندی برای یک انسان مسلمان به شمار می رود.

,
,


وی با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب که فرمودند؛ سیاستهای اقتصاد مقاومتی، فقط برای شرایط کنونی نیست اظهار کرد: این سیاست یک تدبیر بلندمدت برای اقتصاد کشور و رسیدن به اهداف بلند اقتصادیِ نظام اسلامی است.

, ,
,


منصوری با بیان اینکه اجرای اقتصاد مقاومتی در کشور یک ضرورت است افزود: همکاری و تلاش مردم و مسئولان می‌تواند زمینه تحقق موفقیت‌آمیز اقتصاد مقاومتی را در کشور فراهم سازد.

,
,


به گفته مسئول بسیج جامعه زنان کردستان برای تحقق نقش‌آفرینی زنان در بحث اقتصاد مقاومتی برگزاری دوره‌های آموزشی و توانمند‌سازی البته با رویکرد بومی نیاز است.

, ,
,


وی خاطر نشان کرد: از آنجا که فرماندهان حوزه‌ها با مسائل حوزه، مدیریتی، تربیتی، آموزشی، فرهنگی و نیروی انسانی روبه‌رو هستند لازم است آشنایی کاملی با سیاست‌های کلی سازمان بسیج مستضعفین، ارتقای سطح تعاملات و ایجاد هماهنگی‌های لازم با معاونت‌های موضوعی و قشری برای اجرای ماموریت‌های سازمان بسیج جامعه زنان داشته باشند.

,
,


منصوری در ادامه به سازماندهی خواهران بسیجی در قالب طرح های صالحین اشاره کرد و گفت: شجره طیبه صالحین، درصدد راه‌اندازی حلقه‌های تربیتی، باهدف ایجاد تغییر رفتار در مخاطبان، و افزودن  اطلاعات مخاطبان درزمینه عقیدتی، بصیرتی ومعرفتی است.

,
,

, ,

وی در پایان بر اجرای برنامه ها طبق دستورالعمل های ارسالی تأکید کرد و افزود: هدف همه ما گام برداشتن در راستای منویات و فرمایشات رهبر معظم انقلاب است.

,


آشنایی با سازماندهی حلقه های شجره طیبه صالحین، جریان‌شناسی مسائل زنان، مسائل تربیتی و اخلاقی مدیریتی، مبانی عفاف و حجاب، ساختار و سازمان جامعه زنان  و ... از جمله مباحث مطرح شده ی دیگر در این همایش بود.

,
,


انتهای پیام/م

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه