اخبار داغ

باهنر : نماینده منتخب مراغه تحت فشار بود

باهنر : نماینده منتخب مراغه تحت فشار بود
نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت:‌ مرحوم حسین‌زاده در دوره‌ی انتخابات تحت فشار رسانه‌های معاند قرار گرفته بود اما با این وجود توانست حدود 51 هزار رای جمع کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  به نقل از ایسنا محمدرضا باهنر در آغاز جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی با ابراز تسلیت به مناسبت جان باختن منتخب مردم مراغه گفت: خبر تاسف بار رحلت منتخب مردم مراغه دکتر حسین‌زاده را شنیدیم. ایشان دارای دکترای علوم سیاسی و عضو هیات علمی دانشگاه تهران بود و در کارنامه خود عضویت در بسیج و انجمن‌های اسلامی را با فعالیت‌های خوبی داشت و همچنین افتخار خادمی حضرت معصومه (س) را در کارنامه خود داشت. ایشان مقلد امام، تابع رهبری و عاشق مردم بود. و در دوره‌ی انتخابات تحت فشار رسانه‌های معاند قرار گرفته بود و با این وجود توانست حدود 51 هزار رای بگیرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

نماینده مردم تهران خاطر نشان کرد:‌ سرنوشت این چنین رقم خورد تا در سنگر مجلس مهلت خدمت پیدا نکند. به مردم مراغه و خانواده ایشان تسلیت می‌گویم. همچنین نماینده مردم مراغه در مجلس نهم نیز این ضایعه را تسلیت گفتند.

,

باهنر از تعطیل شدن زودتر مجلس سخن گفت و افزود: چون منتخبان مجلس دهم روز دوم مراسم خود در مجلس قدیم را در پیش دارند و از یک سو تشییع جنازه منتخب مردم مراغه را از خیابان پاستور انجام خواهد شد جلسه امروز مجلس را نسبت به سایر روزها زودتر تعطیل می‌کنیم.

,

مرحوم حسین زاده در جریان تبلیغات انتخابات مرحله دوم مجلس در جمع کارگران ساختمانی، سخنرانی ای داشت که انتشار فایل تصویری آن گویای بیان انتقاداتی از سوی وی به مسئولان و سرمایه داران با ادبیاتی غیر متعارف بود. پس از انتشار این فیلم که بی شباهت با فیلم سخنرانی انتخاباتی نادر قاضی پور نماینده ارومیه نبود، انتقاداتی نسبت به ادبیات به کار بسته شده از سوی یکی از نمایندگان منتخب ملت، عنوان شد.

,

انتهای پیام/بخ

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه