اخبار داغ

در پی ادعای تهیه کننده برنامه "اکسیر" مبنی بر تحریف کلیپ منتشر شده از این برنامه/

دانا فیلم کامل برخورد فرزاد حسنی با مهمان برنامه "اکسیر" را منتشر کرد/ چرا مسئولان حاضر به عذر خواهی نیستند؟

دانا فیلم کامل برخورد فرزاد حسنی با مهمان برنامه "اکسیر" را منتشر کرد/ چرا مسئولان حاضر به عذر خواهی نیستند؟
در پی ادعای تهیه کننده برنامه اکسیر مبنی بر تحریف کلیپی که روز گذشته از برخورد فرزاد حسنی با مهمان برنامه منتشر شد دانا فیلم کامل بخش های مربوط به مسابقه در برنامه اکسیر را منتشر می کند تا مخاطبان در این خصوص قضاوت کنند.
[

به گزارش خبرنگار  شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ روز گذشته آیتمی از برنامه «اکسیر» در شبکه اطلاع رسانی راه دانا منتشر شد که بعد از آن در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی پخش شده است که در آن فرزاد حسنی مجری این برنامه به طرز غیر قابل توجیهی به یکی از تماشاگران و حاضران در سالن توهین می کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,


بعد از انتشار این کلیپ بود که موجی از انتقاد ها رسانه های خبری و شبکه های اجتماعی را در واکنش به این توهین در بر گرفت.

,
,


این مسئله موجب آن شد که مصطفی شریفی تهیه کننده این برنامه نسبت به اتفاق های به وجود آمده نه تنها عذرخواهی نکرده بلکه توضیحاتی درباره این آیتم و در توجیه رفتار فرزاد حسنی دهد ،  که قابل تامل است.

,
,


شریفی در گفت‌وگو با ایسنا گفته: آیتمی که از آن توهین به تماشاگر حاضر در این برنامه برداشت شده است، صرفا یک آیتم نمایشی بوده است و عده‌ای غرض‌ورزانه بخشی از این آیتم را با سانسور منتشر کرده‌اند که باعث شده‌اند احساسات مردم جریحه‌دار شود.

,
,


او گفت: اگر کسی ناراحت شده است از طرف آدم‌های مغرض از آن‌ها عذرخواهی می‌کنم. مطمئنا از این پس سناریوی زیباتری خواهیم داشت و قبل از آن به مخاطب یادآوری می‌کنیم که آیتم نمایشی است.

,
,


شریفی با تأکید بر اینکه آیتم پخش‌شده از تلویزیون صرفا نمایشی بوده است، یادآور شد: متأسفانه چهار سکانس اصلی در این آیتم به شکلی غرض‌ورزانه حذف شده است؛ در حالی که این سکانس‌ها بخش‌های خنده‌آور زیادی داشت.

,
,


این صحبت ها در حالی مطرح می شود که فیلم کامل این برنامه موجود است و شواهد و قراین به گونه ای است که مشخصا می توان به مجزا بودن آن بخش از برنامه و عدم ارتباطش با قسمت های دیگر پی برد و این شائبه که این فیلم بعد از سانسور منتشر شده را منتفی می کند.

,
, این صحبت ها در حالی مطرح می شود که فیلم کامل این برنامه موجود است و شواهد و قراین به گونه ای است که مشخصا می توان به مجزا بودن آن بخش از برنامه و عدم ارتباطش با قسمت های دیگر پی برد و این شائبه که این فیلم بعد از سانسور منتشر شده را منتفی می کند.,


این تهیه‌کننده گفت: ما در «اکسیر» یکسری از موضوعات پزشکی را در قالب نمایشی کار کردیم و این آیتم هم جزو همان نمایش‌ها بود. در این آیتم هم اگر یک هفته صبوری پیشه می‌کردید متوجه می‌شدید که آیتم نمایشی است.
شریفی سپس با تأکید بر اینکه جمشید به عنوان بازیگر و هنرور ما در برنامه «اکسیر» حضور دارد، بیان کرد: آن دوستانی که پشت این ماجرا بودند با احساسات مردم بازی کرده‌اند.

,
,
,


ما در این آیتم یک سناریوی نمایشی داشته‌ایم که این هنرجو هر بار به پاسخ مجری برنامه جواب می‌دهد با واکنشی روبرو می‌شود. در حالی که فیلم سانسور شده‌ای از این آیتم در فضای مجازی منتشر شده است و برداشت‌ها به نوعی است که انگار این فرد به عنوان یک آدم ساده‌ زیر پا له شده است؛ در حالی که این گونه نبوده است و در برنامه‌های بعدی خود جمشید حضور خواهد داشت و آن را مطرح خواهد کرد که ماجرا این طور نبوده است.

,
,


این تهیه‌کننده در توضیحی دیگر با اعتقاد بر اینکه در برنامه «اکسیر» تلاش کرده‌اند پیشرو عمل کنند، گفت: وقتی می‌خواهیم متفاوت عمل کنیم ممکن است این تفاوت به مزاج مخاطب خوش نیاید. در حالی که اگر به برنامه با دقت نگاه کنید این برداشت‌ها خیلی کمتر به ذهن متبادر می‌شود.

,
,


شریفی در پایان گفت: متأسفانه ویدئویی که منتشر شد سانسور شده و دروغ است و ویدئوی اصلی این برنامه بعدازظهر قرار است منتشر شود. متأسفانه 90 درصد از دروغ‌هایی که در فضای مجازی منتشر می‌شود، مدیریت شده است.

,
,


این در حالی است که اگر این سناریو نیز از پیش تعیین شده باشد ، این نوع صحبت کردن در رسانه ملی به عنوان تریبونی که بیانگر ماهیت فرهنگی کشور است خود یک نوع ترویج بی ادبی و اشاعه نوعی ادبیات همراه با تحقیر و توهین است که در شان رسانه ملی و برنامه اکسیر و سازمان صدا و سیما نیست.

,
, این در حالی است که اگر این سناریو نیز از پیش تعیین شده باشد ، این نوع صحبت کردن در رسانه ملی به عنوان تریبونی که بیانگر ماهیت فرهنگی کشور است خود یک نوع ترویج بی ادبی و اشاعه نوعی ادبیات همراه با تحقیر و توهین است که در شان رسانه ملی و برنامه اکسیر و سازمان صدا و سیما نیست.,


از طرفی این که این ادبیات را در سایه غافلگیری تکنیکی برای جذاب کردن برنامه تلقی کنید ، مخاطب با چه نشانه هایی می تواند درک کند که این موضوع از پیش طراحی شده و یک نوع نمایش است.در حالی که در نگاه نخست این گونه به نظر می رسد که این ماجرا توهینی است به مخاطب.

,
, از طرفی این که این ادبیات را در سایه غافلگیری تکنیکی برای جذاب کردن برنامه تلقی کنید ، مخاطب با چه نشانه هایی می تواند درک کند که این موضوع از پیش طراحی شده و یک نوع نمایش است.در حالی که در نگاه نخست این گونه به نظر می رسد که این ماجرا توهینی است به مخاطب.,

 

,

 

,

به هر صورت و در پی ادعای تهیه کننده برنامه اکسیر مبنی بر تحریف کلیپی که روز گذشته از برخورد فرزاد حسنی با مهمان برنامه منتشر شد دانا فیلم کامل بخش های مربوط به مسابقه در برنامه اکسیر را منتشر می کند تا مخاطبان شبکه اطلاع رسانی دانا در این خصوص قضاوت کنند.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه