اخبار داغ

دیدار مدیران جشنواره فیلم مدافعان حرم با خانواده یک شهید

دیدار مدیران جشنواره فیلم مدافعان حرم با خانواده یک شهید
نشستن پای صحبت خانواده شهدای مدافع حرم از آن لحظاتی است که آدم را سراپا گوش می‌کند تا به این سوالش جواب بدهد: چطور یک خانواده می‌تواند عزیزش را کیلومترها دورتر از مرزهای کشور به جنگ بفرستد؟
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تسنیم مدیران جشنواره فیلم مدافعان حرم روز گذشته با حضور در منزل شهید حمیدرضا اسداللهی با خانواده ایشان دیدار کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

نشستن پای صحبت خانواده شهدای مدافع حرم از آن لحظاتی است که آدم را سراپا گوش می‌کند تا به این سوالش جواب بدهد: چطور یک خانواده می‌تواند عزیزش را کیلومترها دورتر از مرزهای کشور به جنگ بفرستد؟

,

در همین راستا و به بهانه شهادت شهید «حمیدرضا اسداللهی» از فعالان فرهنگی جبهه انقلاب اسلامی در عملیات دفاع از حرم حضرت زینب(س) جمعی از مدیران و دست اندرکاران “جشنواره فیلم مدافعان حرم” به خانه اش رفتند تا این شهید بزرگوار را بیشتر بشناسند. خانه ای که حالا چند روزی است فقط عکسهای “حمیدرضا” را بر تمام دیوارهای خود می دید.

,

, ,

شهید حمیدرضا اسداللهی دانشجوی کارشناسی ارشد ادبیات عرب در دانشگاه تهران بود. او همچنین از فعالان و نخبگان حوزه بین‌الملل بود که ارتباط مؤثر و مستمری با نیروهای جهادی دیگر کشورها داشت. با خبر شهادت این شهید والامقام، مراسمی در کشورهای عراق، یمن و پاکستان برای بزرگداشت وی برگزار شد او که فعالیت‌های فرهنگی مختلفی در کشورهای مسلمان منطقه داشت، از بانیان کنگره لقاءالحسین(ع) بود. در مراسم وداع با پیکر مطهر این شهید مدافع حرم، دوستان عرب زبان او از کشورهای عراق و لبنان نیز حضور داشتند. از این شهید والامقام دو فرزند پسر 4 ساله و شش ماهه به یادگار مانده است.

,

در این دیدار سیدهادی رضوی رئیس شورای سیاست گذاری جشنواره فیلم مدافعان حرم با ارائه توضیحاتی در رابطه با اهداف برگزاری این جشنواره اظهار داشت: بی شک شکل گیری ایده جشنواره فیلم مدافعان حرم حاصل از دغدغه ای است که در رابطه با نشان دادن رشادت های مدافعان حرم آل الله به جهانیان وجود دارد.

,

 

,

, ,

در ادامه حمید یادروج دبیر جشنواره فیلم مدافعان حرم نیز با ارائه توضیحاتی در رابطه با چگونگی آثار رسیده به دبیرخانه جشنواره گزارشی از کیفیت و نوع آثار تصویری در رابطه با موضوع مدافعان حرم و همچنین تاریخ و برنامه های این جشنواره ارائه کرد.

,

در این دیدار پدر شهید اسداللهی با تشکر از حضور مدیران جشنواره فیلم مدافعان حرم، داشتن روحیه جهادی را از ویژگی های بارز این شهید دانست و افزود: شهید حمیدرضا اسداللهی در سال 90 با رها کردن شغلش در وزارت بهداشت، خود را وقف کارهای جهادی کرد و در آخرین اعزام خود به سوریه در منطقه “خان طومان” در آذرماه سال 94 درست زمان اذان ظهر با برخورد ترکش به گردنش به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

,

, ,

وی همچنین دغدغه خواندن نماز اول وقت و ولایت مداری محض را از ویژگی های بارز این شهید خواند و تصریح کرد: از شهید اسد اللهی دو فرزند به یادگار مانده است احمد 6 ماهه و محمد چهار ساله که شهید در زمان تولد فرزند دوم با تلاش های بسیار توانست نام مناسب فرزند خود را از لسان مبارک رهبرمعظم انقلاب بگیرد.

,

در پایان این دیدار پدر شهید با تشکر از حضور مدیران جشنواره فیلم مدافعان حرم هدف مدافعان حرم را هدفی والا خواند و از زحمات تیم جشنواره سپاسگزاری کرد.

,

منبع: modafeanfilmfest.ir

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه