اخبار داغ

عضو کمسیون سیاست خارجی مجلس:

آتش بس طرحی برای نجات تروریست های عملیات خان طومان بود/ آمریکا تمایلی به حل مسئله جنگ در سوریه ندارد

آتش بس طرحی برای نجات تروریست های عملیات خان طومان بود/ آمریکا تمایلی به حل مسئله جنگ در سوریه ندارد
عضو کمسیون سیاست خارجی مجلس اظهار کرد: آتش بس طرحی برای نجات تروریست های عملیات خان طومان در اوج ناامیدی بود و روس ها نیز فریب این ترفند را خوردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمدصالح جوکار، عضو کمسیون سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی شبکه اطلاع رسانی هرمز با اشاره به حمله ناجوان مردانه تروریست ها در زمان آتش بش در در خان طومان گفت: این اقدام تروریستی توطئه آمریکا، عربستان و ترکیه بود که توسط آمریکا مدیریت شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه اطلاع رسانی هرمز,

 

,

وی اظهار کرد: آتش بس در شرایطی مطرح شد که ارتش سوریه در مرحله سرنوشت قرار داشت و موقعیت پیروزی بالا داشت تا مناطق اشتغالی را از دست تروریست ها آزاد نمایند.

,

 

,

جوکار افزود: ادامه درگیری ها و جنگ در سوریه راهبرد آمریکا است و  آتش بس طرحی برای نجات تروریست های عملیات خان طومان در اوج ناامیدی بود و روس ها نیز فریب این ترفند را خوردند.

,

 

,

عضو کمیسیون سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه آمریکا برنامه ریز این اقدام تروریستی بود،تصریح کرد: طراحی عملیات تروریستی نشان از آن دارد که آمریکا نمی خواهد مسئله تروریست و جنگ در سوریه حل شود.

,

 

,

وی با بیان اینکه موفقیت آمریکا با استفاده از توطئه پایدار نیست، خاطرنشان کرد:تروریست ها درآینده نزدیک از اقدامشان پشیمان می شوند و حامیان تروریست پاسخ دندان شکنی از اقدام خان طومان خواهند دید.

,

 

,

انتهای پیام/ی

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه