اخبار داغ

تنبیه خشن یک دانش‌آموز در شهرستان شوش

تنبیه خشن یک دانش‌آموز در شهرستان شوش
پس از انتشار تصاویر تنبیه و جراحت بدنی یک دانش آموز در کوهدشت لرستان، اخیرا فیلم ویدئویی از تنبیه خشن یک دانش آموز دبیرستانی توسط معلمش در شهرستان شوش در رسانه‌ها منتشر شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ پس از انتشار تصاویر تنبیه و جراحت بدنی یک دانش آموز در کوهدشت لرستان، اخیرا فیلم ویدئویی از تنبیه خشن یک دانش آموز دبیرستانی توسط معلمش در شهرستان شوش در رسانه‌ها منتشر شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

مجتبی دیناروند، رئیس آموزش و پرورش شهرستان شوش در گفت‌وگو با ایسنا، ضمن تایید این خبر اظهار کرد: متاسفانه این خبر صحت دارد و یکی از همکاران ما سر کلاس به واسطه شیطنت یکی از دانش آموزان عصبانی شده و کنترل خودش را از دست می‌دهد و اقدام به تنبیه بدنی وی می‌کند.

,

وی افزود: این اتفاق به هیچ وجه مورد تایید ما نیست و از مشاهده چنین تصاویری به شدت متاثر شدیم.

,

رئیس آموزش و پرورش شهرستان شوش با بیان اینکه معلم خاطی را فراخوانده‌ و تذکرات لازم به او داده شده است گفت: پرونده این معلم تکمیل و به هیئت تخلفات استان ارسال شده است تا پیگیری قانونی از طریق هیئت تخلفات انجام شود.

,

دیناروند ادامه داد: البته ناگفته نماند این معلم پس از این اتفاق ابراز پشیمانی کرده و از خانواده این دانش آموز قبل از انتشار این فیلم عذرخواهی کرده بود.

,

وی با بیان اینکه این فیلم توسط یکی از دانش آموزان در کلاس ضبط شده است گفت: همراه داشتن تلفن همراه تخلف است و با این دانش آموز هم برخورد لازم صورت پذیرفته است.

,

انتهای پیام/بخ

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه