اخبار داغ

پیام فرمانده سپاه برای شهادت‌سردار‌‌ناظری

پیام فرمانده سپاه برای شهادت‌سردار‌‌ناظری
سرلشکر محمدعلی جعفری در پیامی شهادت سردار سرافراز محمد ناظری ، فرمانده یگان تکاوری نیروی دریایی سپاه را تبریک و تسلیت گفت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سپاه نیوز،  در پی شهادت جانباز سرافراز سردار دریادار پاسدار محمد ناظری، فرمانده یگان تکاوری نیروی دریایی سپاه، سرلشکر پاسدار محمدعلی جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پیام تسلیتی صادر کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

متن پیام سرلشکر جعفری به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
درود خداوند بر مجاهد فی سبیل الله، ((سردار والامقام شهید محمد ناظری)) که سرانجام پس از سال‌ها مجاهدت و تلاش بی وقفه در میدان پاسداری از آرمانهای متعالی اسلام عزیز تحت رهبری امام و مقتدای خویش حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) در ایام نورانی شعبان المعظم و مقارن با روز پاسدار و با عشق و ارادت به حضرت اباعبدالله الحسین و حضرت ابوالفضل العباس (علیهم السلام) در حین مأموریت در منطقه نازعات به یاران شهیدش پیوست.

خوشا آن شهید ارجمند و بی ادعا را که سراسر عمر پربرکت خود را چه در دوران دفاع مقدس چه پس از آن با همراه داشتن سختی‌های ناشی از عارضه شیمیایی، بی دریغ و عارفانه در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی، سپری نمود و با توشه ای مملو از مجاهدتهای صادقانه و خالصانه به دیدار حضرت حق شتافت.

اینجانب شهادت آن پاسدار حریم ولایت را به محضر حضرت ولی عصر (عج) و نایب بر حقش مقام عظمای ولایت و رهبری امام خامنه ای(مدظله العالی) ، خانواده محترم و بازماندگان معزز وی تبریک و تسلیت عرض نموده و هم نشینی آن عزیز با قافله شهیدان و سید و سالارشان ابا عبدالله الحسین (ع) و علمدار کربلا قمر بنی هاشم (ع) را از خداوند متعال مسئلت دارم.

سرلشکر پاسدار محمدعلی جعفری
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/ن

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه