اخبار داغ

باران «شهر آفتاب» را به هم ریخت

باران «شهر آفتاب» را به هم ریخت
در حالی‌که هشتمین روز برپایی نمایشگاه کتاب تهران با استقبال نسبتا خوب مردم مواجه شد باد و باران شدید در عصر این روز فضای نمایشگاه را تحت تاثیر خود قرار داد و باعث هجوم بسیاری از بازدیدکنندگان به فضاهای مسقف شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از ایسنا،  امروز (چهارشنبه، 22 اردیبهشت‌ماه) بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از نخستین ساعت‌های آغاز به کار فعالیت با استقبال خوب مخاطبان مواجه شد. اما عصر امروز فضای نمایشگاه را باد و باران شدید فراگرفت به صورتی که باعث شد بسیاری از مخاطبان نسبتا قابل توجه موجود در فضای باز به هیچ عنوان نتوانند در این فضاها تردد داشته باشند و همه آن‌ها به سمت فضاهای مسقف هجوم بیاورند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,


به علت شرشر آب و ریختن آن بر روی کتاب‌های ناشران عمومی، برخی ناشران روی کتاب‌های خود را با چادر و بنر پوشانده‌اند.

همچنین باد شدید باعث شده تعدادی از ساز‌ه‌های موقت بخش رفاهی نمایشگاه شهر آفتاب مثل محل استقرار مسافران واژگون شود.

اما پیش از این اتفاق در این روز تقریبا گزارش یا اعتراضی از سوی ناشران در زمینه برخی امکانات مورد نیاز مشاهده نشد؛ هر چند برخی ناشران مستقر در فضای باز نمایشگاه از خیس شدن کتاب‌های‌شان به خاطر باد و باران شب قبل خبر دادند. با این حال امیرمسعود شهرام‌نیا - قائم‌مقام نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران -، میزان خسارت واردشده به ناشران را خیلی جزئی و در حد دو سه ناشر عنوان و اعلام کرد که تمام غرفه‌داران بیمه هستند و این خسارات از طریق بیمه جبران خواهد شد. 

,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/ن

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه