اخبار داغ

استقلال خوزستان در آستانه قهرمانی؛

یک یاحسین دیگر تا سومین قهرمانی خوزستان در لیگ برتر

یک یاحسین دیگر تا سومین قهرمانی خوزستان در لیگ برتر
استقلال خوزستان روز جمعه در ورزشگاه غدیر میزبان ذوب آهن اصفهان خواهد بود و امیدوار است تا جشن قهرمانی را در کنار 50 هزار هوادار خوزستانی بگیرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از رهیاب نیوز:استقلال خوزستان که اکنون صدرنشین لیگ برتر است جمعه در آخرین دیدارش باید در اهواز به مصاف ذوب آهن برود، ویسی و شاگردانش امیدوارند تا در این دیدار پیروز شوند و البته مهم تر از آن شرایط به گونه ای رقم بخورد تا قهرمانی را کنار ٥٠ هزار هوادار خوزستانی جشن بگیرند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, رهیاب نیوز,
 
,
,
, , ,
 
,
عبدالله ویسی در آستانه قهرمانی به عنوان سرمربی همراه با استقلال خوزستان است. این در حالی است که پیش از این ویسی دو بار بر بام فوتبال ایران در دو تیم مختلف و دو کسوت مختلف ایستاده است.
,
 
,
وی در سال 1367 و در حالی که تنها 17 سال داشت همراه با مجید باقری نیا و تیم شاهین اهواز توانست قهرمان ایران در مسابقات جام حذفی شود.
,
 
,
عبدالله ویسی همچنین در لیگ چهارم به عنوان کمک مربی در کنار فرانچیچ روی نیمکت فولادی ها قرار داشتو توانست جام را در اهواز نگه دارد، البته بسیاری از فولادی ها در آن سال معتقد بودند همه کاره کادرفنی در تیم عبدالله ویسی بوده است و فرانچیچ نقش چندانی در قهرمانی نداشته است.
,
 
,
 
,
او و شاگردانش 90 دقیقه سخت و هیجان انگیز را کنار هواداران پرشور خوزستانی را در انتظار خواهند داشت.
,
 
,
 
,
عبداله ویسی خوب می داند که بازیکنان جوان و کم تجربه تیمش، ممکن است در خواب قهرمانی لیگ، جام را در روز آخر تقدیم پرسپولیس کنند. اتفاقی که برای ذوب آهن در لیگ هشتم افتاد و در روز آخر با باخت مقابل فولاد، جام را به استقلال دادند‌
,
 
,
 
,
بازیکنان استقلال خوزستان خوب می دانند که در زندگی شاید یک بار فرصت این گونه قهرمان شدن برای شان بوجود آید.از دست دادن آن حسرت بزرگی بر دل آنها خواهد گذاشت. پس برای قهرمانی آنها تا دقیقه نود خواهند جنگید.
,
 
,
 
,
فوتبال و مردم خوزستان همگی منتظر جمعه هستند تا با اتحادشان به قهرمانی استقلال خوزستان کمک کنند، تیمی که اکثرا بازیکنان بومی در آن حضور دارند و با هدایت کادرفنی جوان و آینده دار به دنبال یک قهرمانی در میان غول های لیگ برتری هستند.
,
 
,
 
,
اگر استقلال خوزستان موفق شود جام را در اهواز نگه دارد این سومین جامی است که در پانزده دوره برگزار شده لیگ برتر به خوزستانی ها می رسد.
,
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه