اخبار داغ

رضا سراج درگفت‌وگو با دانا:

برجامیزه کردن فضای قبل از انتخابات اجازه اندیشیدن در خصوص بدعهدی های آمریکا را به دولت نداد/ آمریکا برای شروع برجام‌های بعدی تلاش می‌کند دارایی‌های ما بازنگردد

برجامیزه کردن فضای قبل از انتخابات اجازه اندیشیدن در خصوص بدعهدی های آمریکا را به دولت نداد/ آمریکا برای شروع برجام‌های بعدی تلاش می‌کند دارایی‌های ما بازنگردد
کارشناس مسائل سیاسی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه " اگر شما به جای رئیس جمهور بودید، در مقابل دزدی 2میلیارد دلاری آمریکا چه می‌کردید؟" گفت: من اول سعی می‌کردم با صداقت با ملت برخورد کنم و سعی نمی‌کردم که با وعده‌هایی که محقق نشدنی است به نوعی ملت را سرکار بگذارم.
[

رضا سراج کارشناس مسائل سیاسی در گفت‌وگو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ با اشاره به اینکه دولت باید در جمع‌بندی مذاکرات جوانب مختلفی را در نظر می‌گرفت که متاسفانه در نظر نگرفت اظهار داشت: دولت‌ باید بدعهدی آمریکایی‌ها پیش‌بینی می‌کرد تا هم تضمین لازم را برای جلوگیری از تحریم‌های مجدد از آمریکا می‌گرفت و هم سازوکار لازم جهت پرچیده شدن تحریم‌ها را فراهم می‌کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

 

,

وی افزود: با توجه به تحریم‌هایی که بود و همچنان هم ادامه دارد، دولت باید تمهیداتی می‌اندیشید تا بتواند دارایی‌های بلوکه شده کشورمان  را به ایران بازگرداند ولی تفکر دولتی‌ها برای برجامیزه کردن فضای قبل از انتخابات اجازه اندیشیدن در خصوص چنین مسائلی را به آن‌ها نداد.

,

 

,

کارشناس مسائل سیاسی با بیان اینکه قرار نبود در برجام 1 اتفاقی در کشور رخ دهد گفت: برجام یک نقطه پایان نبوده و آمریکایی‌ها هم به برجام به عنوان یک نقطه شروع نگاه می‌کنند؛ به همین خاطر هم آمریکایی‌ها تلاش کردند تا با سلسله اقداماتی تحریم‌ها را لغو نکنند، دارایی‌های ما به کشور بازنگردد و تحریم‌های جدید علیه ما وضع کنند تا شروعی باشد برای برجام‌های بعدی.

,

 

,

سراج در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه " اگر شما به جای رئیس جمهور بودید، در مقابل دزدی 2میلیارد دلاری آمریکا چه می‌کردید؟" اظهار داشت: من اول سعی می‌کردم با صداقت با ملت برخورد کنم و سعی نمی‌کردم که با وعده‌هایی که محقق نشدنی است به نوعی ملت را سرکار بگذارم.

,

 

,

وی ادامه داد: وقتی با موانعی مواجه می‌شدم موانع را برای مردم تشریح می‌کردم و اگر جایی هم می‌دیدم که اشتباه شده، بابت اشتباه خودم از معذرت خواهی می‌کردم و حتما مردم ما هم با کرامت با این موضوع برخورد می‌کردند.

,

 

,

کارشناس مسائل سیاسی با بیان اینکه دولت هیچ یک از این اقدامات را انجام نداده است عنوان کرد: متاسفانه امروز جای شاکی و متشاکی عوض شده و دولت طوری وانمود می‌کند که انگار آن‌ها درست رفتار می‌کنند و همه در اشتباه هستند.

,

 

,

انتهای پیام/نج

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه