اخبار داغ

اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه‌ها:

آقای هاشمی! به خود بیایید که همنشینی «فائزه» با فرقه بهائیت دیگر موضوعی سیاسی نیست

آقای هاشمی! به خود بیایید که همنشینی «فائزه» با فرقه بهائیت دیگر موضوعی سیاسی نیست
اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل در نامه‌ای خطاب به آیت الله هاشمی رفسنجانی تاکید کرد:شما کسی هستید که به پشتوانه اجتهاد وارد مجلس خبرگان رهبری شدید اما آیا در خانواده یک مجتهد دینی بهاییت به عنوان دین شناخته می‌شود؟ آیا شما نمی‌دانید که بهاییت یک فرقه ضاله است که به پشتوانه انگلیس خبیث شکل گرفته است؟
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه‌های سراسر کشور در نامه‌ای به آیت‌الله هاشمی رفسنجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام که به مراجع عظام تقلید حضرات آیات اعظام وحید خراسانی، صافی گلپایگانی، مکارم شیرازی، نوری همدانی، جوادی آملی، شبیری زنجانی، علوی گرگانی نیز رونوشت شده است، اعلام کرد: مدت‌های مدیدی است که ما دانشجویان نسبت به رفتارها و گفتارهای شما در مقام منتقد هستیم، چرا که رفتارهای شما و خانواده‌تان را در خلاف مسیر منافع ملت و آرمان و اهداف انقلاب اسلامی می‌دانیم و مفاسد فرزندانتان را جز لطمه و دست‌اندازی به بیت المال و حقوق ملت نمی‌دانیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

در این نامه آمده است: همه به این امر مستحضرند که شما تلاش دارید هم از مشروعیت جمهوری اسلامی استفاده کنید و هم از مواهب اپوزیسیون بودن بهره‌مند شوید و در این بین رفتار خانواده شما و سکوت شما در برابر انحرافات آنها، ابزاری است برای جذب اپوزیسیون به سمت شما که در دهه شصت تندترین اظهارات را علیه لیبرال‌ها داشته‌اید ولی امروز نقطه مشترک و امید همه لیبرال‌های داخلی و خارجی هستید و همه ذیل جریان نومحافظه کاری اطراف شما هستند.

,

اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه‌های سراسر کشور در این نامه خطابه هاشمی آورده است: شما در داخل چهارچوب جمهوری اسلامی حضور دارید اما همواره در مقابل ضوابط و چهارچوب‌های جمهوری اسلامی عمل می‌کنید و حتی زمانیکه دادگاه جمهوری اسلامی بخاطر جرائم اقتصادی و امنیتی فرزندتان، حکم محکومیت برای وی صادر می‌کند، حکم دادگاه اسلامی را بر نتافتید!

,

در این نامه آمده است: هنوز چند سالی بیش نیست که از فتنه 88و فتنه انگیزی‌های فرزندان شما نمی‌گذارد و هنوز مهر احکام قضایی مفاسد اقتصادی و امنیتی فرزندان‌تان تازه است و هنوز ملت ایران از خیانت‌هایی که خانواده شما در حق انقلاب و امام کرده‌اند رنج می‌برد، از فتنه‌ای که فرزندان شما برای این ملت رقم زدند و پشت‌بند آن دشمنان انقلاب برای فشار بیشتر به مردم انقلابی و شهید داده ایران اسلامی تحریم‌های اقتصادی را وضع کردند! و امروز مردم در دوران تحریم، چوب فتنه گری‌های فرزندان شما را می‌خوردند. اما آیا نباید شما به عنوان فردی که زمانی از افراد شاخص این انقلاب بوده‌اید، در مقابل کجروی‌های فرزندانتان بایستید؟ آیا نباید یا آنها را هدایت کنید یا از آنها اعلام برائت کنید؟

,

اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه‌های سراسر کشور در این نامه آورده است: اینها نقدهای سیاسی در حوزه عملکرد زاویه دار شما نسبت به مبانی انقلاب اسلامی است که به جهت داشتن پایگاه در اپوزیسیون از شما صورت می‌پذیرد، اما اتفاق اخیر دیگر یک مسئله سیاسی نیست، بلکه مسئله شرع مقدس اسلام است.

,

در این نامه خطاب به هاشمی آمده است: فائزه هاشمی، فرزند شما در روزهای اخیر به دیدار خانواده بهایی ضدانقلاب رفته و در توجیه این دیدار گفته است: «نگاه من به این موضوع نگاه حقوق بشری است که آن‌ها هم باید مثل شهروندان دیگر کامل از حقوق اولیه شهروندی برخوردار باشند که متاسفانه از کمترین حقوق برخوردار نیستند. نگاه من به موضوع بهایی‌ها موضوع حقوق بشر است و این که حالا من مسلمانم و آن‌ها بهایی هستند و یا اینکه اصلا کدام دین خوب است و کدام دین بد است، این بحث‌ها نیست. موضوع حقوق بشر است و این که به هرحال یکسری اقشار در جامعه ما متاسفانه از حقوق اولیه‌شان برخوردار نیستند، از جمله بهایی‌ها و این خوب نیست. اسلام هم با این تبعیض موافق نیست. ما احادیث و آیات فراوانی در این خصوص داریم. توصیه حضرت علی(ع) به مالک اشتر را داریم که می‌فرماید حقوق آنهایی که در دین با تو مشترک نیستند هم باید رعایت شود. این رفتار رفتار اسلامی نیست که متاسفانه ما در جمهوری اسلامی شاهد آن هستیم.»

,

در ادامه این نامه عنوان شده است: شما کسی هستید که به پشتوانه اجتهاد وارد مجلس خبرگان رهبری شدید اما آیا در خانواده یک مجتهد دینی بهاییت به عنوان دین شناخته می‌شود؟ آیا شما نمی‌دانید که بهاییت یک فرقه ضاله است که به پشتوانه انگلیس خبیث شکل گرفته است؟ آیا شما با این انحراف آشنا نیستید؟ پس چطور اجازه می‌دهید در خانواده شما از حقوق بشری بهاییت دفاع شود؟ خدای بهاییت کیست؟ کدام پیامبری این دین را برای بشریت آورده است؟ فرزند شما مبانی اسلامی که از علمیه قم تا الازهر مصر به آن پایبندند را زیر پا گذاشته است و شما در این باره هنوز سکوت کرده‌اید! آیا شما در اسلام هم دچار تغییر و تحول شده‌اید?
اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه‌های سراسر کشور در این نامه آورده است: فرزند شما که سابقه این همه فتنه‌انگیزی علیه انقلاب را دارد در این میان برای رفتار انحرافی خود به غلط و به دروغ از حدیث امیرالمومنین هم استفاده می‌کند، حال آنکه هیچ فقیهی در دین اسلام چه اهل سنت و چه شیعه، بهاییت را دین نمی‌داند! پس از دیدار فرزندتان با این جریان ضاله و حمایت از آنها آیا باز دیگران را انحرافی خطاب می‌کنید؟

,
,

در این نامه آمده است: وااسفا که عالمی بنشیند و ببیند که فرزندانش مدافع حقوق جریان‌های ضاله شود و دم بر نیارد! که چه جفایی بزرگتر از این م‌ توان در حق اسلام عزیز کرد؟ این دیگر نه مسائل سیاسی است، نه برجام است، نه دولت یازدهم است و نه هیچ مسئله دیگری، این دفاع از کیان اسلام است و سکوت شما جز لطمه بیشتر بر پیکره اسلام عزیز چیست؟ ما نمی‌دانیم از شما به کجا شکایت بریم که در مقام رئیس مجمع تشخیص مصلحت این نظام، نقطه اتکا و مرکز ثقل ضد انقلاب شده‌اید! بایستی به همه مراجع تقلید و علمای اسلام این جفا را تسلیت بگوییم و بگوییم که ای مردان دین و ای دردمندان میراث پیامبر (ص) و امیرالمومنین (ع)، ما اعلام کردیم که جناب هاشمی برای دفاع از کیان اسلام و حفظ خود از آتشی که بر دامن دارد بایستی موضع گیری کند و در راستای اصلاح آنچه افتاده برآید.

,

انتهای پیام/بخ

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه