اخبار داغ

مردم، سکوتِ خواص را فراموش نخواهند کرد؛

فائزه هاشمی و سکوت معنادار خواص

فائزه هاشمی و سکوت معنادار خواص
جریان اشرافی‌گریِ غیر انقلابی، کماکان در بستری که متعلق به باند قدرتمند شیخ لیبرال است، حضور دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از آناج، بازار انتشار عکس‌های جنجالی بسیار داغ شده است. عکس‌هایی که نه فقط به یک یا چند شخص، بلکه حتی می‌تواند به یک جریان و حتی برخی جناح‌های سیاسی طعنه بزند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آناج,

پس از انتشار تصاویر مینو خالقی که حرف و حدیث‌های بسیاری به همراه داشت، این‌بار اما در ورژنی جدید، تصویری از فائزه هاشمی رفسنجانی در جمع سرشاخه‌های اصلی جریان بهائیت منتشر گردید که با واکنش‌های بسیاری روبه‌رو شد.

,

بدون شک انتشار این عکس، حتما از روی باب میل فائزه هاشمی بوده و همین امر، حساسیت این ماجرا را از پرونده‌ی نماینده‌ی رد صلاحیت‌شده‌ی اصفهان بیشتر می‌کند. هر چند به فرض صحت‌داشتن تصاویر منتسب به مینو خالقی، مجموعه‌ی اصلاح‌طلبان باید نسبت به هزینه‌های سنگینی که به نظام و شورای نگهبان تحمیل کردند پاسخ‌گو باشند و این خود از حیثیت آنها می‌کاهد، اما پرونده‌ی فائزه هاشمی قطورتر، سنگین‌تر و پرحاشیه‌تر از این حرف‌هاست. در واقع سر نخ اصلی رفتارهای فائزه را باید در خانواده و شخص پدرش جستجو کرد.

,

آنچه فائزه هاشمی را از مینو خالقی متمایز می‌کند به آقازاده بودنش باز می‌گردد که او به پشتوانه‌ی قدرت، نفوذ و دارایی‌های پدرش هر کاری که خواسته آزادانه انجام داده و همین داشته‌های پدرانه، او را به تافته‌ای جدابافته در لایه‌های میانی ساختار سیاسی کشور بدل کرده است.

,

فعالیت‌های ساختارشکنانه‌ی فائزه هاشمی به طور جدی و علنی، از سال 88 آغاز شد و تا کنون نیز ادامه دارد. او اخیرا حکم قرآنی تفاوت دیه زن و مرد را از اساس منکر شد و اتفاقا با سکوت برخی از چهره‌های شاخصِ به‌ظاهر انقلابی نیز مواجه گردید.

,

محل نزاع، در شخص فائزه هاشمی نیست؛ بلکه آنچه مورد توجه است سکوت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی نسبت به مواضع و رفتارهای کاملا ضد انقلابی و ضد اسلامی اوست که این سکوت، بخشی از نهادهای حاکمیتی از قوه‌ی قضائیه، مجریه و مقننه گرفته تا بیوت برخی از مراجع عظام تقلید، علما، نخبگان، قلم‌نگاران و رسانه‌های خبری را نیز در بر گرفته است.

,

بارها شده که چهره‌های شاخص مذهبی، سیاسی، رسانه‌ای و قضائی کشور از برخی رفتارها و مواضع سیاسی که در مقابل رفتارهای دختر آیت‌الله هاشمی، درجه‌ی چندم محسوب می‌شوند واکنش نشان دادند، اما هر بار که جریان انحرافی حاکم بر خانواده‌ی هاشمی به تقابل و زاویه‌گیری با انقلاب اسلامی روی آوردند، سکوت اختیار کرده‌اند.

,

این اتفاق پس از ماجرای توئیت جنجالی هاشمی رفسنجانی پیرامون «دنیای موشک‌ها و گفتمان‌ها» نیز مشاهده شد که تا پیش از سخنان قاطعانه، صریح و انقلابی مقام معظم رهبری که موجب خودسانسوری هاشمی و تکذیب توئیت مزبور شد، بسیاری از چهره‌های سیاسی که سال‌ها پشت نقاب انقلابی‌گری پنهان شده بودند، اعتراضی نکردند.

,

این‌ها نشان می‌دهد که جریان اشرافی‌گریِ غیر انقلابی، کماکان در بستری که متعلق به باند قدرتمند شیخ لیبرال است، حضور دارند و با هر توئیت، عکس، سخنرانی و عنایتی که از سوی شخص هاشمی و خانواده‌اش صورت می‌گیرد، تقویت می‌شوند.

,

بی‌شک این جریان اشرافی و عافیت‌طلب، در انتخابات سال 96، با جریانی برآمده از مردم که مردم را تشریفاتی و ویترینی نمی‌داند تلاقی کرده و غربال خواهد شد.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه