اخبار داغ

یادادشت؛

چرایی انتشار تصاویر عناصر فرقه ضاله بهائیت

چرایی انتشار تصاویر عناصر فرقه ضاله بهائیت
آیت‌الله‌زاده‌ای که با چادر و پوشش اسلامی به دیدن دوستان بهایی بی‌حجابش رفت تا عکس منتشره از این دیدار موجی از تعجب وانتقاد و اعتراض را برانگیزد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تیار، انتشار تصاویر دیدار فائزه هاشمی با بهائیان، موجی از انتقاد را متوجه جهت گیری ضد دینی و ضدانقلابی برخی از اعضای خاندان هاشمی کرده است و در این میان واکاوی علل انتشار این تصاویر نشان از زوایای مختلف این اقدام دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیار,

فائزه هاشمی دختر رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام جدیدا در تصاویری که از خود منتشر کرده ارتباط و مراوده خود با فریبا کمال آبادی، عضو ارشد بهائیت ایران را علنی کرده است.

,

این اقدامات در حالی توسط فرزند هاشمی صورت گرفته و می گیرد که رهبر انقلاب درباره نشست و برخاست با پیروان فرقه ضاله بهائیت می گوید: همه پیروان فرقه گمراه بهائیت محکوم به نجاست هستند و در صورت تماس آن ها با چیزی، مراعات مسائل طهارت در رابطه با آن ها، نسبت به اموری که مشروط به طهارت است، واجب است.

,

آقای هاشمی باید برای یافتن نشانه‌های انحراف از اسلام و انقلاب کمی دقیق‌تر به اعمال و رفتار اعضای خانواده خود به ویژه فائزه هاشمی نگاه کند.

,

آیت‌الله‌زاده‌ای که با چادر و پوشش اسلامی به دیدن دوستان بهایی بی‌حجابش رفت تا عکس منتشره از این دیدار موجی از تعجب وانتقاد و اعتراض را برانگیزد.

,

نشستی که ذیل عکس عباس افندی (عبدالبهاء) برگزار شد و طی آن فائزه هاشمی به دیدار کسی رفت که پیش‌تر در دوران حبس شش‌ماهه خود در اوین با او آشنا شده بود.

,

فائزه هاشمی قبل‌تر از روابط خوب خود با بهایی‌ها و منافقین آشکارا سخن گفته بود.

,

وی در مصاحبه باروزنامه‌ فیگارو با اشاره به زندانی شدنش به مدت شش‌ماه در سال 2012می‌گوید که «زندان تجربه بسیار خوبی بود چرا که با زنان و مردان بزرگایرانی، بهایی‌ها، اعضای مجاهدین خلق، اصلاح‌طلبان و کسانی آشنا شدم کهبرای باورهای‌شان مبارزه می‌کنند.»

,

او همچنین 20 فروردین 92 در مصاحبه باروزنامه بهار با مرور خاطرات دوره بازداشت خود، از بهایی‌ها و مجاهدینی‌ها ومنافقین به عنوان دوستان خود یاد کرده و گفته بود: «در میان هم‌بندی‌ها ودوستانم، بهایی‌ها، تعدادی از سازمان مجاهدین و... چند نفر لائیک و چپبودند... بابا در ملاقات، گله‌های آن طرف را منتقل کرد که چرا به مجاهدین،منافقین نمی‌گویم یا چرا روابط خوبی مثلا با مجاهدین و بهایی‌ها دارم.»

,

فائزه هاشمی البته اگر در زندان هم با این افراد از نزدیک آشنا نمی‌شد، مواضع سال 88 این فرقه نشان می‌دهد که با فائزه هاشمی در یک جناح محسوب می‌شدند وهر دو از مهره گردانان نسبتا اصلی فتنه 88 به شمار می‌رفتند.

,

اهداف مشترک طرفین برای انتشار تصاویر:

,

قبح زدایی از این فرقه ضاله صهیونیستی

,

فضاسازی تبلیغی برای طرح این فرقه ضاله

,

برجسته سازی موضوع حقوق بشر در ایران

,

بسترسازی برای اعمال فشار غربی ها به نظام

,

کم رنگ نمودن مرزبندی های خودی و غیر خودی

,

سناریوی اصلی چیست ؟

,

به نظر می رسد انتشار این تصاویر، بیش از همه مرتبط با دستور کار آمریکا و اسرائیل برای تصویب بسته جدید تحریم ها علیه ایران است. ایالات متحده و رژیم صهیونیستی سعی دارند معادله " تحریم_هسته ای " را به موضوع موشکی های بالستیک، حمایت ایران از مقاومت و نقض حقوق بشر در ایران تعمیم داده و 3 معادله جدید تحریمی علیه ایران ایجاد نمایند.

,

در این میان فرقه ضاله بهائیت با بهره گیری از روابط خانوادگی و دوستی تلاش می‌کند تا برخی شخصیتها و مهره های سیاسی کشور را در خدمت اغراض سیاسی خود در بیاورد.

,

بعد از پیروزی انقلاب اسلامی و کوتاه شدن دست این جریان از حاکمیت تلاش برای تغییر ذائقه مردم و قرار دادن آنها در مقابل حکومت به‌عنوان برنامه اصلی بهائیت در کشور تعریف شد تا جایی که دست بهائیت در تمام هنجارشکنی‌ها، از بدحجابی گرفته تا ساماندهی صفحات غیراخلاقی اینترنتی کاملا مشهود بود.

,

با این تفاسیر نیروهای انقلاب باید در کنار تقبیح و محکوم نمودن اقدامات ضد دینی و ضدانقلابی و جلوگیری از قبح زدایی پیرامون این فرقه ضاله، پشت صحنه این نمایش را نیز برای افکارعمومی تحلیل و تبیین نمایند تا از یک سو چهره نانجیبان خائن به منافع ملی بیش از پیش آشکار شود و از سوی دیگر نقش ستون پنجمی این فرقه ضاله برای دشمنان روشن گردد.

,

 

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه