اخبار داغ

مرحوم بهلولی علی پروین را خیلی دوست داشت

مرحوم بهلولی علی پروین را خیلی دوست داشت
رئیس اسبق کمیته داوران فدراسیون فوتبال گفت: مرحوم بهمن بهلولی، علی پروین را خیلی دوست داشت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سیدرضا غیاثی در گفت‌وگو با فارس، در مورد درگذشت بهمن بهلولی داور بین‌المللی فوتبال ایران گفت: بهلولی از جمله فوتبالیست‌های طراز اول تبریز بود. در مورد او می‌گفتند او آنقدر تکنیکی است که در زمین فوتبال فقط تیر دروازه‌ها را دریبل نکرده است. مرحوم بهلولی دبیر ورزش بود و وقتی از تبریز به تهران آمد به جای بازی به داوری فوتبال روی آورد و یک دوره هم داور بین‌المللی شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی افزود: او قدرت تحلیل زیادی داشت و می‌توانست قوانین داوری را هم به خوب تجزیه و تحلیل کند. بعد از اینکه کمیته داوران قانون 65 ساله‌ها را مصوب کرد بهلولی خانه‌نشین شد و این اواخر حتی کمتر در محافل فوتبالی حاضر می‌شد. پسری به نام رسول داشت که داور بود اما نمی‌دانم او هنوز در داوری هست یا نه. بهمن بهلولی مدرس داوری هم بود و کلاس‌های گرم و خوبی داشت.

,

غیاثی در مورد اینکه برخی از ا هالی فوتبال می‌گفتند بهلولی داوری پرسپولیسی است گفت: به هر حال همه اهالی فوتبال یک تیم را دوست دارند این مسئله در مورد داوران هم صدق می‌کند اما این علاقه مانعی برای اجرای قانون در زمین فوتبال نیست. مرحوم بهلولی علی پروین را خیلی دوست داشت ضمن اینکه او یکی از داوران معترض بود. کسی که قبل از انقلاب هم مدرک لیسانس گرفته بود معتقد بود باید بیش از یک دوره در فهرست داوران بین‌المللی حضور داشته باشد.

,

انتهای پیام/ا

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه