اخبار داغ

جشن بزرگ نیمه شعبان ؛

مقام صاحب الزمان(عج)شوشتر آماده پذیرایی از زائران در نیمه شعبان

مقام صاحب الزمان(عج)شوشتر آماده پذیرایی از زائران در نیمه شعبان
فرماندار شهرستان شوشتر از آمادگی مقام صاحب الزمان(عج)شوشتر(جمکران خوزستان) برای پذیرایی از خیل عظیم مشتاقان و ارادتمندان حضرت ولیعصر(عج) در ایام نیمه شعبان خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از شوشترروز: فرماندار شهرستان شوشتر از آمادگی مقام صاحب الزمان(عج)شوشتر(جمکران خوزستان)  برای پذیرایی از خیل عظیم مشتاقان و ارادتمندان حضرت ولیعصر(عج) در ایام نیمه شعبان خبر داد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شوشترروز,

546

, 546,

مصطفی سمالی گفت: جشن بزرگ نیمه شعبان یکی از نمادهای فرهنگی شهرستان شوشتر محسوب می شود که از همه ظرفیت های شهرستان در برگزاری این بزرگ استفاده خواهیم کرد.
وی افزود:برگزاری باشکوه این جشن یک فرصت مغتنم    جهت معرفی ظرفیت های مذهبی وفرهنگی شهرستان به سراسرجهان است.

,
,

استقرار چهار دستگاه آمبولانس و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس در شب نیمه شعبان

, استقرار چهار دستگاه آمبولانس و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس در شب نیمه شعبان, استقرار چهار دستگاه آمبولانس و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس در شب نیمه شعبان,

سرپرست مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی شوشتر از استقرار چهار دستگاه آمبولانس بنز و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس در شب نیمه شعبان در شوشتر خبر داد .

, .,

سعید محمدخواه درباره تمهیدات ویژه اورژانس ۱۱۵ درشب میلاد حضرت قائم (عج) گفت:  برای روز شنبه، اول خردادماه چهار دستگاه آمبولانس ویک دستگاه اتوبوس آمبولانس در مقام  متبرکه صاحب الزمان مستقر می شوند .

, .,

وی افزود:  این استقرارها از ساعت ۱۸عصر تا پایان مراسم ادامه داشته و دراین شب ایستگاه سنجش سلامت نیز جهت رفاه حال زائرین توسط اورژانس۱۱۵برپا خواهد شد.

,

اعلام آمادگی نیروی انتظامی،بسیج و سپاه شوشتر در شب نیمه شعبان

, اعلام آمادگی نیروی انتظامی،بسیج و سپاه شوشتر در شب نیمه شعبان, اعلام آمادگی نیروی انتظامی،بسیج و سپاه شوشتر در شب نیمه شعبان,

نیروهای انتظامی،بسیج وسپاه شهرستان شوشتر آمادگی خود را برای برگزاری هرچه باشکوه تر این آیین معنوی اعلام نموده اند.

,

برگزاری آیین ها و مولودی خوانی و برپایی جشن و نورافشانی در مقام صاحب الزمان(عج)(جمکران خوزستان) با حضور گسترده مردم از دیگر جلوه های نیمه شعبان در شهرستان شوشتر می باشد.

,

جشن بزرگ نیمه شعبان در مقام صاحب‌الزمان(عج) شوشتر از جمله معروف‌ترین جشن‌هایی است که به مناسبت میلاد امام زمان(عج) در کشور برگزار می‌شود و جمعیت دهها هزار نفری از سراسر کشور در این مراسم شرکت می‌کنند.

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه