اخبار داغ

کارتون/ پشت پرده انگیزه مالدیو از قطع رابطه با ایران

کارتون/ پشت پرده انگیزه مالدیو از قطع رابطه با ایران
مالدیو ایران را متهم به تضعیف صلح و ثبات خاورمیانمه کرده است و وزارت امور خارجه آن کشور با انتشار بیانیه ای ضمن اعلام قطع یکطرفه روابط با ایران نوشت:"دولت مالدیو امروز 18 مه تصمیم به قطع روابط دیپلماتیمک با ایران گرفته است. این کشور باور دارد که ایران به دنبال ایجاد ناآرامی در خلیج فارس است و این برای صلح و امنیت منطقه ای و ارتباط آن با صلح و ثبات مالدیو مخرب است"!
[

به گزارش سرویس چندرسانه ای شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مالدیو ایران را متهم به تضعیف صلح و ثبات خاورمیانمه کرده است و وزارت امور خارجه آن کشور با انتشار بیانیه ای ضمن اعلام قطع یکطرفه روابط با ایران نوشت:"دولت مالدیو امروز 18 مه تصمیم به قطع روابط دیپلماتیمک با ایران گرفته است. این کشور باور دارد که ایران به دنبال ایجاد ناآرامی در خلیج فارس است و این برای صلح و امنیت منطقه ای و ارتباط آن با صلح و ثبات مالدیو مخرب است".

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

نکته جالب توجه در این بیانیه آن است که وزارت امور خارجه مالدیو از خلیج فارس با عنوان جعلی "خلیج عربی" یاد کرده است که خود نشان می دهد تا چه اندازه پول های خرج شده عربستان سعودی انگیزه اصلی رهبران ان کشور کوچک برای قطع رابطه با ایران بوده اند.

,

, ]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه