اخبار داغ

طی عملیات گروه های نوپو:

سرکرده باند مخوف سرقت های مسلحانه در ید پلیس اصفهان/ در این ماه حال و روز «اراذل و اوباش» سیاه خواهد شد

سرکرده باند مخوف سرقت های مسلحانه در ید پلیس اصفهان/ در این ماه حال و روز «اراذل و اوباش» سیاه خواهد شد
فرمانده انتظامی استان اصفهان از دستگیری و انهدام کامل باند مخوف سرقت های مسلحانه در استان اصفهان طی عملیات مجموعه یگان های ویژه و گروه های نوپو خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صاحب نیوز، سردار عبدالرضا آقاخانی به منظور توضیح و تشریح دستگیری باند مخوف سارقان مسلحانه اظهار کرد: پیش از این در نشست های  گذشته از اجرای طرح  ارتقا امنیت اخلاقی و اجتماعی از اول خرداد ماه خبر داده بودیم ، این طرح با  اولویت برخورد با اراذل و اوباش انجام می گیرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

وی با بیان اینکه درادامه درگیری هایی که  در چندین روز گذشته  در منطقه زینبیه  اصفهان و جوی آباد خمینی شهر صورت گرفته بود  و انجام عملیات های دقیق کارگاهان ویژه پلیس  گفت: بر روی یک شبکه  و باند سارق مسلحانه  کار شد؛ که پس از طی ۵ روز  با شناسایی دقیق از عوامل تشکیل دنده این باند مخوف و کشف محل اختفا آنها  و اشراف اطلاعاتی پلیس استان،  عملیات دقیق، ظریف و سریع  دستگیری و انهدام این باند در صبح بامداد امروز صورت گرفت.

,

فرمانده انتظامی استان اصفهان تصریح کرد: عملیات دستگیری این باند مخوف سارقان مسلحانه  که متشکل از ۷ نفر بودند که در انجام عملیات دو نفر از آنها به دست ماموران انتظامی به هلاکت رسیدند، در دو منطقه سمیرم استان اصفهان و فارسان چهارمحال و بختیاری صورت گرفت.

,

وی یادآور شد: سوابق افراد مشخص می کند که از حدود ۱۰ سال پیش تا کنون این باند مخوف جرم های متعددی در اصفهان و تهران صورت داده است  که آخرین جرم این باند انجام یک قتل در منطقه زینبیه بود.

,

۲۰۱۶۰۵۲۱_۱۶۰۳۰۷

, ۲۰۱۶۰۵۲۱_۱۶۰۳۰۷,

آقاخانی با تاکید براینکه پس از به هلاکت رسانیدن دو نفر از مجرمین که پرونده های سیاهی از تعدد جرم ها از جمله تجاوز به عنف و سرقت مسلحانه داشتند،  دو نفر دیگر در مخفیگاه سمیرم و سه نفر دیگر در مخفیگاه فارسان دستگیر شدند.

,

وی اذعان کرد: در این عملیات  دقیق پلیس، از سارقان چهار قبضه سلاح از جمله سلاح کمری کلت، کلاشینکف، و وینچستر، تعدادی فشنگ، سلاح های متعدد سرد و چندین خط  و گوشی موبایل کشف و ضبط شد.

,

فرمانده انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه میانگین سن سارقان بین ۲۷ تا ۳۰ سال بوده استف افزود: در سابقه سرکرده این باند مخوف، هشت فقره سرقت مسلحانه وجود دارد و در تاریخ ۴ اسفندماه سال گذشته از زندان آزاد شده است.

,

وی در پایان اشاره ای به  آغاز طرح ارتقا امنیت اخلاقی و اجتماعی با اولویت برخورد با اراذل  و اوباش کرد و گفت: بدون شک با همت پلیس و کارگاهان ویژه و نخبه استان که  جز نعمت های استان محسوب می شوند، خرداد ماه سیاه اراذل و اوباش خواهد بود.

,

آقاخانی خاطرنشان کرد: اولویت های بعدی پلیس استان در اجرای طرح ارتقا امنیت اخلاقی و اجتماعی، جمع آوری توزیع کنندگان مواد مخدر خرد در محلات، مزاحمین نوامیس مردم، عفاف و حجاب و دایر کردن ۲۲ ایستگاه امنیت اخلاقی دراین راستا و کنترل تالارهاو باغ تالارها  و قهوه خانه ها است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه