اخبار داغ

قلعه نویی در نشست خبری قبل از بازی با النصر:

در بازی رفت درس‌های تازه‌ای از فوتبال گرفتم/ اگر گل نخوریم حتما صعود می‌کنیم/ انتقاد مجدد از شیوه بازی تیم‌های عربی

در بازی رفت درس‌های تازه‌ای از فوتبال گرفتم/ اگر گل نخوریم حتما صعود می‌کنیم/ انتقاد مجدد از شیوه بازی تیم‌های عربی
سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز با انتقاد مجدد از شیوه بازی تیم‌های عربی گفت: اگر ما در بازی گل نخوریم حتما صعود می‌‎کنیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از آناج، امیر قلعه نویی امروز دوشنبه در نشست خبری قبل از بازی تیمش با النصر امارات در لیگ قهرمانان آسیا در جمع خبرنگاران با خوشامدگویی به تیم النصر، اظهار داشت: ایران و ایرانی میهمان نواز هستند و امیدوارم آنها اقامت خوبی در تبریز داشته باشند و در بازگشت به کشور خود حقیقت را بگویند و بگویند که ایران یکی از امن‌ترین کشورهای دنیاست.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آناج,

وی افزود: از گل‌هایی که در بازی رفت خوردیم معذرت خواهی می‌کنم. من بعد از 36 سال درس‌های تازه‌ای از فوتبال گرفتم و 4 توپ به سمت دروازه ما آمد و همه آنها گل شد. در مورد این گل‌ها باید بگویم گل‌های اول و سوم روی توپ‌های معمولی بود و شاید خود ما 20،30 بار در آن بازی چنین شرایطی را برای گلزنی داشتیم.

,

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز با بیان اینکه بازی تاخیری تیم‌های عربی از زیبایی‌های فوتبال می‌کاهد و به پیشرفت آن در آسیا کمکی نخواهد کرد، تصریح کرد: استاندارد وقت مفید فوتبال بالای 60 دقیقه است اما تیم‌های عربی وقتی یک گل پیش می‌افتند، آن را به زیر 40 دقیقه کاهش می‌دهند و این مسئله هیچ وقت به پیشرفت فوتبال آسیا کمک نخواهد کرد.

,

وی اضافه کرد: ما دو بازی با الجزیره امارات داشتیم و هر دو را بردیم اما هیچ وقت چنین کاری انجام ندادیم و وقت تلف نکردیم. متاسفانه با این کارهای آنها هیچ برخوردی نمی‌شود. از طرفی در بازی رفت دو پنالتی صد در صد ما را نگرفتند که این موضوع حق ما را ضایع کرد و در باخت تیم تأثیرگذار بود.

,

قلعه نویی در خصوص بازی برگشت اذعان داشت: در رابطه با بازی فردا هم دو بحث داریم. بحث اول تمرکز ماست که گل نخوریم و من مطمئنم اگر گل نخوریم حتما صعود می‌کنیم. امیدوارم فردا بازی خوبی باشد و فکر کنم بالای 70، 80 هزار نفر برای دیدن این بازی بیایند. امیدوارم خدا و اهل بیت کمک کنند تا پرشورها را خوشحال کنیم.

,

سرمربی تراکتورسازی خاطرنشان کرد: النصر تیم با برنامه‌ای است مخصوصا در 50 متر جلو که پرس‌های خوبی انجام می‌دهند. امیدوارم بتوانیم گل‌های زیادی به ثمر برسانیم و صعود کنیم.

,

قلعه نویی در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران عربی حاضر در این نشست که عنوان کرد او و بازیکنان تیمش کمی عصبانی هستند، گفت: شما به خاطر شغلی که دارید مجبورید مثل خیلی‌ها از جاهای دیگر از کشورهای عربی حمایت کنید. مثل کنفدراسیون فوتبال آسیا که میزبانی را به سود عربستانی‌ها عوض می‌کند شما هم به خاطر وظیفه شغلی این کار را می‌کنید اتفاقا بنده خیلی ریلکس هستم.

,

وی در این باره اضافه کرد: فیفا یک شعار دارد و اسم آن بازی جوانمردانه است که متاسفانه در AFC از آن استفاده نمی‌شود چون نمی‌دانم بازی در زمین بی طرف کجای قانون فیفا نوشته شده است.

,

سرمربی تراکتورسازان ادامه داد: امیدوارم نمایندگان AFC و گروه داوری که به ایران آمده‌اند با خاطره خوبی ایران را ترک کرده و گروه داوری نیز قضاوت خوبی داشته باشد. من سال‌های سال مربیگری کرده‌ام و برد و باخت‌های زیادی را دیده‌ام، همه این‌ها خاطره می‌شود اما بعضی چیزها در اذهان باقی می‌ماند.

,

وی در مورد دلیل شکست تیمش در بازی رفت تصریح کرد: بر اساس آمار سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا در بازی رفت 60 درصد مالکیت توپ در اختیار ما بود و 10 موقعیت در برابر 5 موقعیت تیم حریف داشتیم که نشان از برتری تراکتورسازی داشت. ما در 3 بازی گذشته خود در لیگ 12 گل زدیم و مقابل تیم النصر نیز 10 موقعیت گل داشتیم و همچنین 2 پنالتی سالم ما را هم داور نگرفت که برای ما جای تعجب دارد. 

,

قلعه‌نویی در خاتمه تأکید کرد برنامه بازی‌های رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا به دلیل تطابق زمانی آن با لیگ‌های شرق آسیا به سود تیم‌های این منطقه است و ابراز امیدواری کرد تا تیم‌های غرب آسیا از این موضوع متضرر نشوند.

,

انتهای پیام/م

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه