اخبار داغ

مهدی چمران:

توسعه شهری نتیجه کار شورایی و نگاه علمی به مدیریت شهری است /نظارت شوراها موجب بهبود عملکرد شهرداری ها شده است

توسعه شهری نتیجه کار شورایی و نگاه علمی به مدیریت شهری است /نظارت شوراها موجب بهبود عملکرد شهرداری ها شده است
رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت:با نظارت شوراها بر عملکرد شهرداری شاهد اجرای پروژه های عظیمی در سطح کشور در کمترین مدت زمان ممکن هستیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از نارخبر، مهدی چمران رئیس شورای اسلامی شهر تهران در آئین بهره‌برداری از تقاطع غیرهمسطح شهید چمران ساوه گفت: شوراهای اسلامی شهر و روستاها منشا بسیاری از خدمات و کارهای عام المنفعه شده اند و کار فرهنگی همراه با مدیریت جهادی از برکات تشکیل شوراهاست.


وی افزود: با نظارت شوراها بر عملکرد شهرداری شاهد اجرای پروژه های عظیمی در سطح کشور در کمترین مدت زمان ممکن هستیم.


 رئیس شورای اسلامی استان تهران بیان کرد: تحول مبلمان شهری و توسعه فضاهای زیبای شهری نتیجه کار شورایی و نگاه علمی به مدیریت شهری است و امروز شاهد بهره برداری از تقاطع غیرهمسطح شهید چمران برای تسهیل در عبور ومرور ایمن هستیم.


وی ادامه داد: کار جهادی منش امام راحل و رفتار رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس است و موجب پیروزی رزمندگان اسلام در برابر کفر در دوران دفاع مقدس شد.


چمران با اشاره به گلایه شهردار از انتقادات نسبت به اجرای این پروژه اظهار کرد: از انتقادهایی که نسبت به طرح های حاصل از تفکر شورایی و کار کارشناسی صورت می گیرد، اگر کار برای خدا باشد نباید ناراحت نشد، رضایت خدا و عموم مردم را جلب کنید.


وی افزود: اگر کار برای رضای خدا باشد و رضایتمندی او را کسب کرد قطعا مورد رضایت مردم نیز واقع می شود و وقتی خدا و مردم راضی باشند توجه به انتقادات ضرورت ندارد.


رئیس شورای اسلامی شهر تهران تاکید کرد: اتفاق نظر در امور و همدلی و همزبانی لازمه کار شورایی است و در سایه اتحاد می توان کشور را در این دنیای مواج حفظ کرد و روز به روز بر افتخارات کشورافزود.


وی از نامگذاری این تقاطع  به نام شهید چمران توسط شورای اسلامی شهر و شهرداری ساوه تشکر کرد و گفت: از لطف خداوند متعال است که شهید چمران به عنوان سردار سرافراز اسلام در عرصه علمی و جهاد بین مردم سراسر ایران عزیز شده است و در هر نقطه از میهن اسلامی به این شهید عزیز ابراز محبت می کنند.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نارخبر،, نارخبر،,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه