اخبار داغ

راه چمنی در گفت‌وگو با دانا:

ریاست مجلس حق فراکسیون امید و رئیس آن یعنی آقای "عارف" است

ریاست مجلس حق فراکسیون امید و رئیس آن یعنی آقای "عارف" است
محمدرضا راه‌چمنی درخصوص فشارهایی که به محمد رضا عارف وارد می‌شود تا از شرکت در انتخابات ریاست مجلس کناری گیری کند گفت: از نظر اصلاح‌طلبان فراکسیون امید اکثریت اعضای مجلس را در اختیار دارد و در نتیجه چون اکثریت در اختیار این فراکسیون می‌باشد، ریاست مجلس نیز حق این فراکسیون و رئیس آن که آقای عارف هستند؛ باشد.
[

محمدرضا راه‌چمنی دبیر کل حزب وحدت و همکاری ملی در گفت‌وگو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ درخصوص فشارهایی که به محمد رضا عارف وارد می‌شود تا از شرکت در انتخابات ریاست مجلس کناری گیری کند، گفت: نباید به کسی فشار وارد کرد، این فراکسیون‌هایی که در مجلس شکل می‌گیرد و نمایندگان مجلس هستند که رئیس و اعضای هیئت رئیسه را مشخص می‌کنند.

, محمدرضا راه‌چمنی , گفت‌وگو با خبرنگار , شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

 

,

وی افزود: از نظر اصلاح‌طلبان فراکسیون امید اکثریت اعضای مجلس را در اختیار دارد و در نتیجه چون اکثریت در اختیار این فراکسیون است، ریاست مجلس نیز حق این فراکسیون و رئیس آن یعنی آقای عارف است.

,

 

,

دبیر کل حزب وحدت و همکاری ملی اظهار داشت: به طور طبیعی هر فراکسیونی اکثریت کرسی‌های مجلس را داشته باشد، طبیعتا هیئت رئیسه مجلس را شکل می‌دهد مگر اینکه خودش بخواهد تعدادی از اعضای هیئت رئیسه را به فراکسیون دیگری واگذار کند.

,

 

,

راه چمنی عنوان کرد: به نظر من فراکسیون امید اکثریت را در اختیار دارد و هیئت رئیسه مجلس را هم فراکسیون امید تشکیل خواهد داد مگر اینکه توافقی بین فراکسیون امید و دیگر فراکسیون ها صورت بپذیرد.

,

 

,

انتهای پیام/نج

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه