اخبار داغ

امنیت حاصل از رشادت ها؛ از مدافعان حرم تا سربازان گمنام

امنیت حاصل از رشادت ها؛ از مدافعان حرم تا سربازان گمنام
اگر امروز این سطح از آرامش و ثبات را در جامعه تجربه می‌کنیم به واسطه رهبری حکیمانه حضرت امام خامنه‌ای( مدظله العالی) و کمک سربازان گمنام امام زمان (عج) است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سبلانه، 1_ رهبر معظم و فرزانه انقلاب اسلامی با تاسی از مولای متقیان حضرت علی(ع)، امنیت و آزادی را دو نعمت بزرگ معرفی نموده اند که وقتی انسان آن ها را از دست می دهد، قدر و ارزش آن ها را می فهمد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلانه,

تامین امنیت پایدار در کشور، از جمله عمده ترین، اساسی ترین و راهبردی ترین فعالیتی است که باید مورد توجه جدی همه نهادها، سازمان ها و مردم عزیز قرار گیرد تا امکان پرداختن به سایر مقوله ها به آسانی صورت پذیرد. 

,

امنیت یک مفهوم ذهنی است و این مفهوم را امروز جامعه ما درک و احساس می کند. ما اگر امروز به این امنیت دست یافتیم به واسطه همکاری و حضور مردم بوده و با داشتن ضریب ایدئولوژیک بسیار خوب و هماهنگی و همدلی با نیروهای اطلاعاتی و امنیتی و البته از جان گذشتگی ها و ایثار نیروهای توانمند، توانستیم به یک امنیت پایدار دست یابیم.

,

در تحقق  این موضوع مهم هستند افرادی که با اخلاص و صداقت و با هدیه جان خود بدون ادعا، تلاش می کنند.

,

تشییع پیکر مطهر شهید مدافع حرم، پاسدار تکاور هاشم دهقانی نیا در کنار آن که چراغ شهادت را شعله ور نگه داشت، بار دیگر وجود امنیت و آرامش عمومی را یادآور نمود تا نشان دهد شهدای مدافع حرم نیز به نوبه خود در خط مقدم تامین امنیت عمومی در حال جهاد هستند.

,

2- شهدای مدافع حرم، شهدای مدافع انقلاب اسلامی هستند که در کیلومترها دورتر از مرز جمهوری اسلامی جانفشانی می کنند و مظلومانه پیکر پاکشان تقدیم خانواده های صبور می گردد.  این حماسه آفرینان دلاور، مقابل استکبار جهانی و اسرائیل عاشقانه مبارزه می کنند تا هلال پرصلابت مقاومت همچنان در منطقه بدرخشد و امنیت و آسایش مردم رقم بخورد.

,

همه ما مدیون خون شهدا هستیم و اقتدار نظام و هرآنچه داریم از خون شهدا است و ان‌شاءالله بتوانیم قدردان شهدا و خانواده‌های آنها باشیم.

,

بنابراین با بررسی اوضاع کنونی منطقه باید یقین داشته باشبم که در این عرصه حساس، امنیت و اقتدار و عظمت حقیقی در کشور حاکم بوده و این امر در سایه رشادت‌ها و دلاورمردی‌های مدافعان حرم رقم خورده است که البته استقبال باشکوه مردم ولایتمدار و قدرشناس اردبیل از شهید مدافع حرم، برگرفته از حس بصیرت و ولایتمداری آنان بود و گویای همان یقین و باور قلبی است.

,

3_ اما هر کجا موضوع امنیت مطرح می شود، بی تردید نام کسانی در ذهن ها تداعی می گردد که بی نام و نشان بدون آنکه خود را در زمان ها و مکان ها محصور سازند، مجاهدت می کنند و چه زیبا حضرت امام خمینی( ره) عنوان بسیار ارزشمند« سرباران گمنام امام زمان.عج.» را به آنان تقدیم داشت.

,

سربازان گمنام اصلی ترین نیروهایی هستند که وظیفه آنها تامین امنیت کشور در ابعاد داخلی، خارجی، ضد جاسوسی، آگاهی و اشرافیت از وضعیت دشمنان داخلی و خارجی در راستای پیشگیری و مقابله با توطئه های آنها علیه حاکمیت، امنیت و اقتدار انقلاب اسلامی است.

,

سربازان گمنام امام زمان( عج) طی حیات باشکوه انقلاب اسلامی، نقش مهمی در حفظ جمهوری اسلامی داشته و خدمات گرانبهایی را به نظام اسلامی تقدیم کرده و بر اساس فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی، مهم ترین افتخار سریاز گمنام امام زمان (عج) این است که امام خمینی (ره) از آنان راضی بودند و تلاش مخلصانه آنان را ارج می گذاشتند.

,

اگر امروز این سطح از آرامش و ثبات را در جامعه تجربه می‌کنیم به واسطه رهبری حکیمانه حضرت امام خامنه‌ای( مدظله العالی) و کمک سربازان گمنام امام زمان (عج) است. امروز، داعشی‌ها و تکفیری‌ها به‌دلیل حضور سربازان گمنام امام زمان (عج) ترس و وحشت دارند و در ذهن خود حتی نزدیکی به مرزهای ایران راهم متصور نیستند چرا که وزارت اطلاعات در مقاطع مختلف زمانی،‌ به خوبی ماموریت های خود را اجرا کرده و در سایه مجاهدت های خاموشی که وزارت اطلاعات و سربازان گمنام داشته اند، امروز جایگاه ما از لحاظ امنیتی در منطقه جایگاه بسیار بالایی است که موجب شده جمهوری اسلامی در میان سایر کشورها سرآمد باشد.

,

در این بین علیرغم همه دسیسه ها و فتنه هایی که اطراف ما بوده و به عنوان تهدید خارجی بر ما تحمیل شده، آنچه که سبب شد بر همه این تهدیدات فائق آمده و ما را در سلامت کامل نگاه دارد، ایمان و توکلی بود که نیروهای وزارت اطلاعات داشته و دارند.

,

کشور ما به تعامل و پیوستگی میان مردم و وزارت اطلاعات در سطح بالا نیاز دارد و مردم این احساس را دارند که وزارت اطلاعات از متن مردم جوشیده و فعالیت ها نیز در راستای خدمت به آنها است.

,

هفته سربازان گمنان امام زمان( عج) را  تبریک گفته و با دعا برای سلامتی مدافعان سرافراز حرم، یاد و خاطره شهدای عزیز مدافع حرم را نیز گرامی می داریم که امنیت امروز ما، حاصل رشادت های آنان است.

,

یادداشت از: مهران محمدی

,

انتهای پیام/م

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه