اخبار داغ

شهردار ملایر خبر داد؛

برگزاری جشنواره اقوام ایرانی در ملایر

برگزاری جشنواره اقوام ایرانی در ملایر
شهردار ملایر گفت: دومین جشنواره اقوام ایرانی در ملایر به مدت ده شب و پس از ماه مبارک رمضان در پارک سیفیه ملایر برگزار خواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی‌رضا رضایی در گفت‌وگو با ملایری‌ها با اشاره به برگزاری جشنواره اقوام برای دومین سال پیاپی در ملایر اظهار داشت: جشنواره اقوام برای دومین سال در ملایر و پس از ماه مبارک رمضان برگزار خواهد شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ملایری‌ها ,

وی افزود: آشنایی بافرهنگ، هنر، موسیقی، صنایع‌دستی و خصوصیات  اقوام مختلف ایران از اهداف اصلی برگزاری این جشنواره است.

,

شهردار ملایر با اشاره به زمان و مکان برگزاری این جشنواره  گفت: جشنواره اقوام ایرانی به مدت ده شب و پس از ماه مبارک رمضان در پارک سیفیه ملایر برگزار خواهد شد.

,

وی افزود: پاسخ به هجمه‌های دشمنان در ماهواره‌ها و تبلیغات سوء علیه ایران و اثبات وحدت هر چه بیشتر ملت ایران علی رقم اقوام مختلف  از دیگر اهداف این جشنواره است.

,

رضایی گفت: دشمنان و ابرقدرت‌های دنیا باید بدانند که ایران درزمانی که آن‌ها وجود نداشته دارای فرهنگی غنی بوده است و ملت ایران در پای منافع ملی ید واحدی هستند.

,

وی گفت: کار شهرداری فقط عمرانی نبوده و در راستای فرهنگی نیز اقدامات خوبی صورت گرفته است و برگزاری این جشنواره در همین راستا است.

,

شهردار ملایر با اشاره به مهم‌ترین اقدامات عمرانی در شهرداری ملایر بیان کرد: در سال گذشته با توجه به رکود اقتصادی سعی شده که خللی در ارائه خدمات به شهروندان انجام نشود.

,

وی با اشاره به آخرین وضعیت تقاطع غیر هم‌سطح بیان کرد: این تقاطع از سال گذشته کلنگ زنی شده و قول داده‌شده که اواخر تیرماه آماده و تحویل داده شود.

,

رضایی با اشاره به آغاز عملیات ساخت دومین تقاطع غیر هم‌سطح شهرستان ملایر در اواخر تابستان بیان کرد: تقاطع غیر هم‌سطح میدان تعاون ملایر با پیگیری نمایندگان و حمایت اعضای شورای شهر در اواخر تابستان کلنگ زنی خواهد شد.

,

انتهای پیام/م

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه