اخبار داغ

نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامیعنوان کرد:

حرکت سخیف فائزه هاشمی به پرستیژ بین المللی ایران اسلامی ضربه وارد کرد

حرکت سخیف فائزه هاشمی به پرستیژ بین المللی ایران اسلامی ضربه وارد کرد
نماینده مردم دامغان در مجلس دهم گفت: حرکت سخیف و اقدام غیر شرعی فائزه هاشمی چگونه به پرستیژ بین المللی ایران اسلامی ضربه وارد می کند که حتی نزدیکان وی جرات نمی کنند که از او دفاع کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تیتریک دامغان، نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار تیتریک گفت: مدیران ما حقوق ملت را بر حقوق شخصی و پست و مقام ترجیح دهند زیرا ملت ایران برای اجرای احکام الهی و اجرای عدالت قیام کرده اند و انقلاب اسلامی را به پیروزی رسانده اند برای همین گفته می شود که الگوی انقلاب ما انقلاب سرخ امام حسین علیه سلام است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک دامغان,

وی افزود: نباید اجازه دهیم جایگاه مدیران و روحیه مردم تضعیف شود، قرار است ما در کنار انجام وظیفه برای کشورهای دیگر الگو باشیم و اگر مدیری بد عمل کند و عده ای برای منافع خودشان او را تشویق و برایشان کف بزنند تحقیقا در محضر خدا و امتحان کشورهای دیگر از هر جهت مردود است.

,

نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی گفت: یک شخص می تواند حیثیت اسلام و نظام اسلامی را در سطح بین الملل زیر سوال ببرد و به پرستیژ ایران اسلامی لطمه وارد کند لذا امروز مشاهده می کنیم حرکت سخیف و اقدام غیر شرعی فائزه هاشمی چگونه به پرستیژ بین المللی ایران اسلامی ضربه وارد می کند که حتی نزدیکان وی جرات نمی کنند که از او دفاع کنند.

,

حسن بیکی ادامه داد: ما انتظار و مردم ایران، توقع و مسلمانان جهان خواستار برخورد قاطع از سوی مسئولین قضایی و سیاسی کشور هستند زیرا نباید اجازه دهیم یک فرد در هر سطح و جایگاهی اسلام را آلوده و خون مقدس شهداء انقلاب اسلامی را پایمال کند.

,

نماینده مردم دامغان در دهمین مجلس شورای اسلامی یادآور شد: من به عنوان وکیل و خادم مردم از طرف ملت ایران انتظار دارم نزدیکان و خانواده فائزه او را تنبیه کنند تا این اقدام الگو شود.

,

وی با اشاره به اینکه ما شیعه هستیم یادآور شد: در تاریخ اسلام دیدیم امیرالمومنین علیه سلام با عقیل چه کرد و تاریخ پر از اقدام و عمل ائمه اطهار (ع) نسبت به اطرافیانشان، بستگانشان و فرزندانشان است.

,

وی افزود: ما به چشم خود دیدیم در آغاز پیروزی انقلاب اسلامی وقتی فرزندان آیات معزز منافق یا فرقانی می شدند ، پدران و مادران آنها را محکوم و به قوه عدالت معرفی و تحویل می دادند. اکنون نیز زمان دوری از آن روزگار نگذشته است که ما شاهد باشیم فردی بیاید و خود سری کند و خون شهداء و ایثار ایثارگران را به سخره بگیرد و تنها بعضی ها بگویند او یک کودک چهار ساله است و فریب خورده است. آیا اگر ترازویی به عنوان عدالت و وجدان باشد کدام کفه سنگین تر است؟

,

ابوالفضل حسن بیکی در خاتمه خاطرنشان کرد: چرا ما فراموش می کنیم که حکومت ما اسلامی است و ایران قبله آرزو و آمال مسلمین جهان است. ایران معیار عدالت برای مستضعفین دنیاست. حال می توانیم با یک کلمه و یک دیدار وجدان آگاه، بیدار و چشمان تیز بین جهان اسلام را نادیده بگیریم. او باید به اشد مجازات، مجازات شود و از همه مومنین جهان عذرخواهی و حلالیت بطلبد و اعلام انزجار نسبت به این گروه ضاله بهائیت را اعلام کند.

,

 

,

انتهای پیام/رض

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه