اخبار داغ

استاندار همدان:

گردشگری الکترونیک نیاز واقعی استان است

گردشگری الکترونیک نیاز واقعی استان است
استاندار همدان گفت: همدان با توجه به عملکرد خوبی که در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات دارد، شایسته دریافت عنوان پایلوت دولت الکترونیک است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از نافع؛ محمد ناصر نیکبخت در دیدار با مدیران حوزه ارتباطات در استان به مناسبت هفته ارتباطات، گفت:  ارتباطات و فناوری اطلاعات وتلاش در این حوزه بصورت مستقیم و غیر مستقیم در اقتصاد مقاومتی و کمک به پیشرفت استان ، اثر دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نافع,

وی افزود: در اقتصاد مقاومتی باید همه ابعاد را در نظر گرفت از بهره برداری بهینه از آب تا دولت الکترونیک، همه در اقتصاد مقاومتی موثراست.

,

استاندار با تقدیر از وزیر ارتباطات و فناوری، اضافه کرد: دکتر واعظی سوابق بسیار درخشانی دارند و از بهترین های کابینه و مورد وثوق دولت و رئیس جمهور هستند و تلاش خوبی هم دارند تا به هر شیوه ای شده به کشور کمک کنند و با وجود دکتر واعظی، انتظارات از مدیران وزارتخانه ارتباطات در استان زیاد است.

,

نیکبخت اظهار کرد:  دولت تدبیر و امید توجه خاصی به مسایل ارتباطات و فناوری دارد و در استان نیز این حوزه از اهمیت خاصی برخوردار است .

,

وی با تاکید بر نقش ارتباطات و فناوری اطلاعات در تعاملات بین المللی، بیان داشت: هر جلسه ای با هیات های خارجی در استان برقرار می شود،باید نماینده ای از حوزه ارتباطات و فناوری استان هم حضور داشته باشد.

,

استاندار خاطرنشان کرد: در بازدید داوران بین المللی از لالجین برای ثبت این شهر جهانی ، حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات مانند سفر ریاست محترم جمهوری ، انتخابات و جشنواره ها بسیار عالی عمل کرد که جای تقدیر دارد.

,

نیکبخت ادامه داد: اشتغال ایجاد شده از 160 میلیارد تومان سرمایه گذاری در حوزه ارتباطات در استان را احصا و به مردم اعلام کنید.

,

وی تصریح کرد: گردشگری الکترونیک نیاز واقعی استان است، در تعامل با سازمان میراث فرهنگی این موضوع پیگیری شود.

,

نیکبخت تاکید کرد: زیربنا و زیرساخت توسعه، ارتباطات و فناوری اطلاعات است و باید حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات در اقتصاد مقاومتی استان پیشرو باشد.

,

در این دیدار که مدیران وزارتخانه ارتباطات و فناوری اطلاعات در استان، حضور داشتند، مجتبی ساکی ، مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان همدان به عنوان نماینده ارشد این وزارت در استان، به ارائه گزارش عملکرد و مسائل  بخش ارتباطات و فناوری اطلاعات استان پرداخت.

,

پایان پیام/م

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه