اخبار داغ

معاون دانشکده علوم پزشکی نیشابور خبر داد:

افزایش ۱۰۰ تخت به ظرفیت بخش‌های بیمارستانی نیشابور

افزایش ۱۰۰ تخت به ظرفیت بخش‌های بیمارستانی نیشابور
معاون توسعه مدیریت و منابع دانشکده علوم پزشکی نیشابور روز سه شنبه در جمع خبرنگاران از افزایش 100 تخت به ظرفیت بخش های بیمارستانی این دانشکده نیشابور خبرداد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عطارنیوز، اسدالله حسن زاده صبح امروز در جمع خبرنگاران گفت: با احداث و افتتاح ساختمان اورژانس و بخش های شیمی درمانی، داخلی، توسعه ICU بیمارستان ۲۲ بهمن و همچنین بخش های LDR (بلوک زایمانی) و NICU بیمارستان حکیم تعداد تخت مصوب بیمارستان های نیشابور از ۳۵۰ تخت به ۴۵۰ تخت افزایش یافت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عطارنیوز,

وی بیان داشت: با توجه به توسعه بلوک های A و B در ساختمان در حال احداث بیمارستان حکیم در پایان سال جاری ۸۰ تخت دیگر به تخت های مصوب بیمارستان حکیم افزوده و به این ترتیب تعداد تخت مصوب دانشکده به ۵۳۰ تخت افزایش می یابد.

,

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشکده علوم پزشکی نیشابور گفت: بر این اساس ضریب برخورداری تخت­های بیمارستان در نیشابور از هفت دهم به ازاء هر ۱۰۰۰ نفر جمعیت در سال گذشته به یک به ازاء هر ۱۰۰۰ نفر جمعیت در سال جاری ارتقاء می یابد .

,

قابل ذکر است: بیمارستان سوم نیشابور نیز در حال احداث می باشد که امید می رود با حمایت مسئولین وزارت بهداشت، مسکن و شهرسازی و پیگیری های مسئولین شهرستان در جبران کمبود تخت های نیشابور تحول چشمگیری در سال های آتی ایجاد و رضایت مردم شهرستان بیش از پیش حاصل گردد .

,

انتهای پیام/رض

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه